Sosial mediada edilən 5 ən məşhur səhv
24 dekabr 2020 10:08 (UTC +04:00)

Sosial mediada edilən 5 ən məşhur səhv

SMM-in əsas məqsədi sosial şəbəkələrdən müştərilərin cəlb olunmasıdır. Ancaq bəzi sadə səhvlər onun brend üçün effektivliyini azaldır.

Lent.az "techland"-a istinadən səhvləri sizə təqdim edir: 

Strategiyanın olmaması - SMM strategiyası aydın şəkildə qurulmuş plandır, bunun sayəsində fəaliyyətin məqsədini dəqiq müəyyənləşdirə, səhifənizin işini təhlil edə bilərsiniz.

Hədəf kütləsi - Enerjinizi eyni zamanda bütün müştərilərə sərf etməmək üçün məzmununuzun hansı auditoriya üçün hazırlandığına qərar verməlisiniz.

Cədvəlin olmaması - Bir ay və yaxud daha çox müddət üçün media plan hazırlayaraq ona uyğun hərəkət etmək vacibdi

Video qıtlığı - İzləyicilər sımimi video və ya canlı yayımlara üstünlük verirlər və bu da sizin brendiniz üçün faydalı olur

Təmas azlığı - Hər zaman təmasda olmağa, suallara cavab verməyə, tövsiyələrə/istəklərə qulaq asmağa çalışın.

Əgər sosial mediada biznesinizin bu problemlərlə qarşılaşmamasını istəyrsinizsə SMM şirkətləri də sizə kömək ola bilər.

# 3042
avatar

Oxşar yazılar