Əksər sürücülər şaxtalı havada avtomobili işə salmaqda çətinlik çəkir.
Lent.az xarici KİV-ə istinadən xəbər verir ki, ekspert Maksim Sokolov şiddətli şaxtada avtomobili necə işə salmağın yollarını açıqlayıb.
Mütəxəssisin sözlərinə görə, soyuq havada avtomobilin yaxşı işə düşməməsinin ilk və ən vacib səbəbi boşalmış akkumulyatordur. Bu vəziyyətdə ən yaxşı həll batareyanı çıxarmaq və onu elektrik şəbəkəsindən doldurmaqdır.
Avtomobilin mühərriki də kontaktların oksidləşməsi səbəbindən soyuq havada işləməyə başlamaya bilər. Bu vəziyyətdə, tellərdən lövhə çıxarılır və müvafiq yerlər xüsusi yağla müalicə olunur.
O qeyd edib ki, eyni zamanda, generatorun sıradan çıxması səbəbindən avtomobil işə düşməyə bilər. Belə bir nasazlığın əlamətləri faraların titrəməsidir. Ekspert əlavə edib ki, bu problem avtomobil servisində aradan qaldırılır.
Həmçinin soyuq havalarda mühərrikdəki yağ qalınlaşır və starterin şaftı döndərmək üçün gücü çatmır. Bu, adətən, temperatur rejiminə uyğun olmayan bir maye doldurulduqda baş verir. Alovlanma sistemi və ya şamlar soyuq havalarda avtomobildə başqa bir problemli yerdir. Əgər elementlər qığılcım vermirsə, onda onları dəyişdirmək lazımdır.
Əlinizdə heç bir şey olmadıqda, maşını "itələyicidən" işə salmağa cəhd edə bilərsiniz. Ancaq bu üsul yalnız mexaniki sürət qutusu olan avtomobillər üçün işləyir. Bunun üçün avtomobil "əl əyləci"ndən çıxarılır, alov açılır və qolu 3-cü sürətə keçir.
Sokolov əlavə edib ki, mühərrik 30 km/saata qədər sürətləndirilir və mufta tez buraxılır, sonra "neytral" və qaz işə salınır.
Soyuq havada çəni yarı boş qoymaq da tövsiyə edilmir, çünki içindəki kondensat dona bilər. Buz kristalları yanacaq sisteminə daxil olacaq və mühərriki yavaşlatacaq.