Otuz il əvvəl pilotun uşaqlarını pilot kabinəsinə buraxması səbəbindən fəlakətli aviasiya faciəsi baş verdi.
Lent.az xəbər verir ki, 1994-cü il martın 23-də gecə yarısından dərhal sonra “Aeroflot” 593 saylı reysi Rusiyanın paytaxtı Moskvanın Şeremetyevo Beynəlxalq Hava Limanından Honq-Konqdakı Kai Tak hava limanına yola düşməyə hazırlaşırdı.
Uçuş heyəti kapitan Endryu Viktoroviç Danilovun rəhbərlik etdiyi 63 sərnişin və 12 üzvdən ibarət idi. 1992-ci ildən “Aeroflot”da təcrübəli pilot olan Danilov 9500 saatdan çox uçuş vaxtı keçirmişdi.
Onu birinci zabit İqor Vasilyeviç Piskaryov və birinci zabit Yaroslav Vladimiroviç Kudrinski müşayiət edirdi. Təyyarə səyahətə başlayan kimi ilk beynəlxalq uçuşunu yaşayan kapitan Kudrinskinin iki uşağı uçuş göyərtəsinə baş çəkdi.
Təyyarə avtopilotda olarkən və sərnişinlərin çoxu yuxuda ikən təhlükəli hal yaşanıb.
Bu əllə müdaxilə avtopilot servosunun aileron idarəetmə əlaqəsindən ayrılmasına səbəb oldu. Rusiya təyyarələrinə daha çox öyrəşmiş ekipaj “Airbus” sistemi ilə tanış olmadığı üçün vacib xəbərdarlığı qaçırıb. Daha sonra təyyarə dik sahilə girdi və avtopilot hündürlüyü saxlamaqda çətinlik çəkdi.
Kapitan Kudrinski dərhal hərəkətə keçib oğlunu apararkən, ikinci pilot idarə etməyə yönəldi.
Bununla belə, avtopilot parametrlərini tənzimləmək çox gec idi. Təyyarə artıq təhlükəli 90 dərəcə enişə girmişdi.
Sürətlə enən təyyarə dağlıq marşrutu üçün minimum təhlükəsiz hündürlükdən aşağı düşdü. Saat 00:59-da, yaxınlıqdakı Novokuznetskdə hava nəqliyyatının idarə olunması yerinin yenilənməsini gözləyərkən, 593 saylı reys radarlardan itdi.
Təyyarə Rusiyanın cənubundakı Kemerovo vilayətində Kuznetsk Alatau dağ silsiləsində təxminən 160 mil/saat yüksək şaquli sürətlə qəzaya uğrayıb və göyərtəsində olan 74 nəfər həlak oldu.
“Aeroflot” əvvəlcə pilotların günahını inkar etsə də, kokpit səs yazıcısının stenoqramının sızması hadisələrin əsl gedişatını ortaya qoydu.