Daha tez  yuxuya getməyə   kömək edən QİDALAR
07 mart 2024 09:09 (UTC +04:00)

Daha tez yuxuya getməyə kömək edən QİDALAR

Yedikləriniz təkcə bədəninizin sağlamlığına deyil, yuxunuza da təsir edir. Yaşlandıqca, idrak funksiyamız azala bilər, konsentrasiyaya, yaddaşa, enerji səviyyələrinə və hətta yuxuya təsir göstərir. Yaxşı yuxudan həzz alaraq zehninizi kəskin və pozitiv saxlamaq mümkündür və bu istiqamətdə əsas addım sağlam qidalanmaya üstünlük verməkdir. 

Lent.az xarici mətbuata istinadən xəbər verir ki, yediyiniz yemək idrak funksiyasına, əhval-ruhiyyəyə və yuxuya əhəmiyyətli dərəcədə təsir göstərir.

Somon və skumbriya kimi yağlı balıqlar beyin sağlamlığını dəstəkləyən və iltihabı azaldan omeqa-3 yağ turşuları ilə zəngindir. Bu əhval-ruhiyyəni və konsentrasiyanı yaxşılaşdıra bilər. Qırmızı əti balıqla əvəz etmək xüsusilə faydalı ola bilər, çünki qırmızı ət iltihablı ola bilər.

Fındıq və toxum da beyin fəaliyyətini yaxşılaşdırır. Bu qidalar təkcə enerji və diqqəti təmin etmir, həm də serotonin hormonu ilə qarşılıqlı əlaqədə olan triptofan tərkibinə görə yuxunu yaxşılaşdırmağa kömək edir.

Beyin üçün sağlam vərdişlər tətbiq etməklə və pəhrizinizə yağlı balıq, qoz-fındıq və toxum kimi qidaları daxil etməklə siz həm bədəninizi, həm də beyninizi dəstəkləyə bilərsiniz.

# 2319
avatar

Arzu Qurbanlı

Oxşar yazılar