“Azərsu”-ya daha çox qəzalarla bağlı müraciət edirlər
Noyabr ayında “Azərsu” Açıq Səhmdar Cəmiyyətinin (ASC) “955” nömrəli “Qaynar xətti”-nə 812 müraciət daxil olub.
“Azərsu” ASC-nin Mətbuat xidməti və ictimaiyyətlə əlaqələr şöbəsindən Lent.az-a verilən məlumata görə, müraciətlərin əksəriyyəti Bakı şəhəri və ətraf qəsəbələrdə yaşayan vətəndaşlar tərəfindən edilib.
Daxil olan müraciətlərin 430-u və ya 53 faizi su xətlərində baş vermiş qəzalarla, 199 müraciət içməli suyun gəlməməsi, 182 müraciət isə kanalizasiya problemləri ilə bağlı olub.
“Azərsu” ASC bir daha bəyan edir ki, “Qaynar xətt”-inə edilən müraciətlər Səhmdar Cəmiyyətin müvafiq strukturları tərəfindən araşdırılır və problemlərin həlli istiqamətində operativ tədbirlər görülür.
“Azərsu” ASC-nin Mətbuat xidməti və ictimaiyyətlə əlaqələr şöbəsindən Lent.az-a verilən məlumata görə, müraciətlərin əksəriyyəti Bakı şəhəri və ətraf qəsəbələrdə yaşayan vətəndaşlar tərəfindən edilib.
Daxil olan müraciətlərin 430-u və ya 53 faizi su xətlərində baş vermiş qəzalarla, 199 müraciət içməli suyun gəlməməsi, 182 müraciət isə kanalizasiya problemləri ilə bağlı olub.
“Azərsu” ASC bir daha bəyan edir ki, “Qaynar xətt”-inə edilən müraciətlər Səhmdar Cəmiyyətin müvafiq strukturları tərəfindən araşdırılır və problemlərin həlli istiqamətində operativ tədbirlər görülür.
770