Yeni elektron xidmət istifadəyə verildi
22 aprel 2019 16:11 (UTC +04:00)

Yeni elektron xidmət istifadəyə verildi

“Azərsu” Açıq Səhmdar Cəmiyyəti istehlakçılara göstərilən xidmətlərin asanlaşdırılması, bu sahədə şəffaflığın və operativliyin təmin edilməsi məqsədilə "Abonentə aid ünvan məlumatlarının dəqiqləşdirilməsi”  adlı yeni elektron xidməti istifadəyə verib.
 
ASC-nin mətbuat xidmətindən Lent.az-a verilən məlumata görə, sayca 17-ci olan bu xidmət vasitəsilə abonentlər “Azərsu” ASC-nin informasiya sistemlərindəki ünvan məlumatlarını dürüstləşdirə bilərlər.
 
Elektron xidmətdən istifadə etmək üçün www.azersu.az saytında “Elektron xidmətlər” bölməsindəki elektron xidmətlərin siyahısından "Abonentə aid ünvan məlumatlarının dəqiqləşdirilməsi"  xidməti seçilməlidir. İstifadəçi  şəxsiyyət vəsiqəsinin FİN kodunu daxil etdikdən sonra xidmətdən istifadə edə bilər.
 
Müraciət edən abonent tərəfindən aşağıda qeyd edilən məlumatlar sistemə daxil edilməlidir.
 
- Əhali və ya qeyri-əhali seçimi 
 
Əhali qrupu seçimi edildikdə aşağıdakı məlumatlar sistemə daxil edilir: 
 
- Abonent kodu 
- Şəxsiyyət vəsiqəsinin FİN kodu
- Evin faktiki yerləşdiyi ünvanının xəritədə seçimi
- Evin faktiki yerləşdiyi ünvan 
- Müraciət edilən abonentə aid mülkiyyəti təsdiq edən sənədin surəti
- Abonentin telefon nömrəsi və elektron poçt ünvanı
 
Qeyri-əhali qrupu seçilərkən aşağıdakı məlumatlar sistemə daxil edilir: 
- Obyektin abonent kodu 
- Obyektin VÖEN-i
- Obyektin faktiki yerləşdiyi ünvanının xəritədə seçimi
- Obyektin faktiki yerləşdiyi ünvan 
- Müraciət edilən abonentə aid mülkiyyəti təsdiq edən sənədin surəti
- Müraciət edilən obyektin və ya müraciət edənin elektron poçt ünvanı və telefon nömrələri.
 
Məlumatlar daxil edildikdən sonra müraciət qeydiyyata alınaraq icra olunması üçün “Azərsu” ASC-nin müvafiq sukanal idarəsinə yönləndirilir. Daxil olan müraciətə baxılır və məlumatlar düzgün olduqda müraciət icra üçün qəbul olunur. Müraciət icra olunduqda abonentin məlumatları dürüstləşdirilir.  Yeni xidmət ödənişsiz əsaslarla həyata keçirilir.
 
Müraciət icra olunduqdan sonra abonentin qeyd etdiyi telefon nömrəsi məlumatlandırma xidmətinə qoşulur. Gələcəkdə ərazi üzrə şəbəkə infrastrukturunda baş verən qəzalar və profilaktik işlər, həmçinin Cəmiyyət tərəfindən təqdim edilən xidmətlərdəki yeniliklər barədə abonent SMS vasitəsilə məlumatlandırılacaq. 
 
Qeyd edək ki, hazırda “Azərsu” ASC tərəfindən 17 adda elektron xidmət göstərilir. 2018-ci ildə bu xidmətlərdən istifadə ilə bağlı 345 min, 2019-cu ilin birinci rübündə isə 33 min müraciət qeydə alınıb. 
 

 

1 2 3 4 5 İDMAN XƏBƏRLƏRİ
# 765
avatar

Fəxriyyə Mahmudova

Oxşar yazılar

Qubada "Lexus" dərəyə aşdı: İş adamı öldü,  yaralılar var

Qubada "Lexus" dərəyə aşdı: İş adamı öldü, yaralılar var

15 dekabr 2024 , 22:03
Siyəzəndə FACİƏ:  İki oğulu itirən ailənin qızı boğulub öldü

Siyəzəndə FACİƏ: İki oğulu itirən ailənin qızı boğulub öldü

15 dekabr 2024 , 21:55
İki qardaş qəzaya düşdü

İki qardaş qəzaya düşdü

15 dekabr 2024 , 19:11
Qubada evdə partlayış -  Yaralanan var -YENİLƏNİB

Qubada evdə partlayış - Yaralanan var-YENİLƏNİB

15 dekabr 2024 , 15:07
Bakıda ev yandı

Bakıda ev yandı

15 dekabr 2024 , 10:33
Kəklik ovlamağa getmişdi, infarktdan öldü

Kəklik ovlamağa getmişdi, infarktdan öldü

14 dekabr 2024 , 18:53
Azərbaycanda tələbə vəfat etdi

Azərbaycanda tələbə vəfat etdi

14 dekabr 2024 , 15:06
Ata-ana işə getdi, 3 uşaq evdə yanıb öldü

Ata-ana işə getdi, 3 uşaq evdə yanıb öldü

14 dekabr 2024 , 14:28