Telefon “Wi-Fi”ya qoşulmayanda  nə etmək olar?
20 iyun 2023 18:40 (UTC +04:00)

Telefon “Wi-Fi”ya qoşulmayanda nə etmək olar?

Bir çox istifadəçi tez-tez mobil cihazlarını “Wi-Fi”№ şəbəkəsinə bağlayan problemlərdən şikayətlənir. 

Lent.az xəbər verir ki, bu özünüzün həll edə biləcəyiniz səbəblərə görə ola bilər. 

Parolun yanlış daxil edilməsi səbəbindən smartfon internetə qoşulmaya bilər. Ona görə də əlavə hərf və ya rəqəm qoyduğunuzu diqqətlə yoxlayın. Həmçinin, şəbəkə söndürülübsə və ya köhnəlmiş proqram təminatı varsa, zəif siqnal səbəbindən əlaqə problemləri yarana bilər. Marşrutlaşdırıcıda problemlər, IP ünvan ziddiyyəti və ya mobil cihazda şəbəkənin düzgün qurulmaması da ola bilər.

Mütəxəssislər bildirirlər ki, əlaqə ilə bağlı problemlər yarandıqda, ilk növbədə, smartfonu yenidən işə salmaq lazımdır. Bəzən bu sadə hərəkət kömək edir. Çünki müvəqqəti nasazlıqlar aradan qaldırılır. Siz həmçinin marşrutlaşdırıcını yenidən başlatmalı, onu söndürməli, daha sonra 15 saniyə gözləməli və yenidən yandırmalısınız.

Problem davam edərsə, telefon proqramını yeniləməyə cəhd edin. Yeniləmələr varsa, onları endirin və quraşdırın.
Siz həmçinin mobil şəbəkə parametrlərini yenidən qurmağa da cəhd göstərməlisiniz. Ancaq nəzərə alın ki, bütün Wi-Fi şəbəkələri, Bluetooth cütləşmələri və VPN-lər də silinəcək. Hər şeyi yenidən bağlamaq lazımdır. Parametrləri yenidən qurmaq üçün "Şəbəkə" və ya "Əlaqə" bölməsinə keçməlisiniz, "Parametrləri sıfırla" sütununu tapıb hərəkəti təsdiqləyin və sonra smartfonu yenidən başladın.

Yenidən qoşulmağın başqa bir yolu marşrutlaşdırıcıların konfiqurasiyasını yoxlamaqdır. Parametrlərə kompüterdəki veb brauzer vasitəsilə daxil olmaq olar. Şəbəkənin düzgün qurulduğundan əmin olun, marşrutlaşdırıcının proqram təminatının yenilənməsinə ehtiyac olub olmadığını yoxlayın.
 

# 5649
avatar

Sevinc Fərid

Oxşar yazılar