İnternetdə fırıldaqçıların necə qurbanı olmamaq  mümkündür? - Aldadıldığınıza dair <span class="red_color6">7 əlamət
15 iyun 2025 14:53 (UTC +04:00)

İnternetdə fırıldaqçıların necə qurbanı olmamaq mümkündür? - Aldadıldığınıza dair 7 əlamət

Ekspertlər vicdanlı satıcını təcavüzkardan necə ayırmağı açıqlayıblar.

Rəqəmsal əsrdə elektron ticarət həyatımızın ayrılmaz hissəsinə çevrilib. Bununla belə, onlayn alış-verişin rahatlığı ilə yanaşı, fırıldaqçılarla qarşılaşma riski də artıb. Özünüzü vicdansız satıcılardan qorumaq üçün potensial saxtakarlığı göstərə biləcək əsas əlamətləri bilməlisiniz.

Lent.az xarici mediaya istinadla aldadıldığınızı göstərən yeddi əsas əlaməti təqdim edir. 

1. Həqiqət ola bilməyəcək qədər yaxşı görünən qiymətlər

Fırıldaqçılığın ilk əlamətlərindən biri inanılmaz dərəcədə aşağı qiymətlərdir. Cəlbedici təkliflər keyfiyyətsiz və ya saxta malları, bəzən isə malların tam olmamasını gizlədə bilər.

Düzgün sövdələşmə əldə etdiyinizə əmin olmaq üçün müxtəlif platformalar və digər satıcılar üzrə qiymətləri müqayisə edin.

2. Geri qaytarılma zəmanəti olmadan ödəniş

Vicdanlı satıcılar, alıcının müdafiəsini təmin edən kredit kartları və ya PayPal kimi təhlükəsiz ödəniş üsulları təklif edirlər.

Fırıldaqçılar tez-tez izləmək çətin olan etibarsız ödəniş üsullarından istifadə etməkdə israr edirlər. Satıcı təhlükəsiz ödəniş variantını təklif etmirsə, başqa birini axtarmalısınız.

3. Çatdırılma məlumatının olmaması

Qanuni satıcılar təfərrüatlı göndərmə məlumatı və sifariş izləmə imkanları təqdim edir. Satıcı belə məlumatları təqdim etmirsə, bu, təşkilatlanmanı və ya malları göndərmək niyyətinin olmadığını göstərə bilər.

Hər hansı xoşagəlməz sürprizlərin qarşısını almaq üçün çatdırılma təfərrüatlarını və sifarişin təsdiqini tələb edin.

4. Pis reytinqlər və rəylər

Əvvəlki müştərilərin rəyləri satıcının etibarlılığının mühüm göstəricisidir. Satıcının çoxlu mənfi rəyləri və aşağı reytinqləri varsa, bu, şübhələri artırmalıdır. Çoxlu parlaq, lakin etibarsız rəyləri olan satıcılardan da çəkinin.

Bir neçə aydır platformada olduğunu iddia edən bir satıcıdan rəy olmaması da həyəcan siqnalıdır.

5. Uyğun olmayan brendinq

Fırıldaqçılar tez-tez aşağı keyfiyyətli şəkillərdən, qısa və ya qeyri-dəqiq məhsul təsvirlərindən, müxtəlif  loqo və şriftlərdən istifadə edirlər.

Rəsmi veb-saytın və ya sosial medianın olmaması və ya təsadüfi URL-i olan zəif dizayn edilmiş sayt fırıldaqdan xəbər verə bilər.

6. Şübhəli qaytarma siyasəti

Vicdanlı satıcılar aydın və başa düşülən qaytarma siyasəti təklif edirlər. Fırıldaqçılar ya ümumiyyətlə belə bir siyasət təqdim etmirlər, ya da geri qaytarma şərtlərini çox sərtləşdirirlər.

Satıcının mürəkkəb və ya qeyri-müəyyən bir qaytarma siyasəti varsa, almaqdan imtina etmək daha yaxşıdır.

7. Şəxsi məlumat üçün həddindən artıq sorğu

Onlayn alış-veriş etmək üçün sadəcə adınızı, çatdırılma ünvanınızı və e-poçt ünvanınızı daxil edin.

Satıcı sosial müdafiə nömrəsi və ya maliyyə məlumatları kimi əlavə şəxsi məlumat tələb edərsə, bu, fırıldaqçılığın açıq əlamətidir. Satıcıya heç vaxt belə məlumat verməyin.


 

1 2 3 4 5 İDMAN XƏBƏRLƏRİ
# 462

Oxşar yazılar