Vergilər Nazirliyi müraciətlərin statistikasını açıqladı
Lent.az-ın Vergilər Nazirliyinin rəsmi saytına istinadən verdiyi məlumata görə, ötən ilin müvafiq dövrü ilə müqayisədə canlı əlaqə zamanı cavablandırılan müraciətlərin sayı 42 % artıb. Müfəttiş operatorlar tərəfindən cavablandırılmış sual xarakterli müraciətlər əsasən elektron xidmətlər (29%), vergi növləri (21%), hesabatlar (bəyannamələr) və onların doldurulma qaydaları (16 %), qeydiyyatla (16 %) bağlı olub.
Avtomatik rejimdə fəaliyyət zamanı daxil olan müraciətlərdən 11 min 215-i dövlət büdcəsinə olan vergi borcu, 54 min 424-ü isə vergi növləri ilə əlaqədar ümumi məlumatların alınması barədə olub. Canlı əlaqə zamanı müfəttiş-operatorlar tərəfindən vergi hüquqpozmaları barədə daxil olmuş 174 ərizə və 50 şikayət qəbul edilərək aidiyyəti üzrə göndərilib.
Bu ilin yanvar-iyun ayları ərzində telefon-məlumat xidməti tərəfindən vergi ödəyicilərinə ümumilikdə 75 min 679 olmaqla 32.324 səsli və 43.355 yazılı mesaj (SMS) göndərilməklə onların məlumatlandırılması təmin olunub.
Avtomatik rejimdə fəaliyyət zamanı daxil olan müraciətlərdən 11 min 215-i dövlət büdcəsinə olan vergi borcu, 54 min 424-ü isə vergi növləri ilə əlaqədar ümumi məlumatların alınması barədə olub. Canlı əlaqə zamanı müfəttiş-operatorlar tərəfindən vergi hüquqpozmaları barədə daxil olmuş 174 ərizə və 50 şikayət qəbul edilərək aidiyyəti üzrə göndərilib.
Bu ilin yanvar-iyun ayları ərzində telefon-məlumat xidməti tərəfindən vergi ödəyicilərinə ümumilikdə 75 min 679 olmaqla 32.324 səsli və 43.355 yazılı mesaj (SMS) göndərilməklə onların məlumatlandırılması təmin olunub.
500