Pəhriz zamanı bu  tərəvəz və meyvələri   yeməməlisiniz
01 aprel 2024 15:37 (UTC +04:00)

Pəhriz zamanı bu tərəvəz və meyvələri yeməməlisiniz

Tərəvəz və meyvələr sağlam pəhrizin əsasını təşkil edir və demək olar ki, hər bir pəhrizdə olur. Bununla belə, bütün tərəvəzlər və meyvələr artıq çəki ilə mübarizədə yaxşı deyil, o cümlədən məqsəd pəhrizdə yağ və şəkərin miqdarını azaltmaqdır.

Lent.az xarici mətbuata istinadən xəbər verir ki, mütəxəssislər hansı tərəvəz və meyvələrin arıqlamağa mane olduğunu açıqlayıblar.

Kartof

Tərkibində vitaminlər və qida maddələri olan qidalı kök yumruları yüksək nişastaya görə çəki atmağa mane olur.

Kök

Yerkökü çox yeyirsinizsə, bədənin yağları o qədər də intensiv yandırmadığını görəcəksiniz. Səbəb insulin sıçrayışlarını təhrik edən yüksək glisemik indeksdir.

Manqo

Bu meyvə şəkərlə zəngindir ki, bu da artıq çəki ilə mübarizəyə yenə mənfi təsir göstərir.

Qarğıdalı

Hesab edilir ki, konservləşdirilmiş qarğıdalı qaynadılmış qarğıdalıdan daha az kaloriyə malikdir, lakin tərkibində daha çox şəkər var.

Əncir

Qurudulmuş meyvələr yüksək kalorili, təzə əncir isə fruktoza ilə zəngindir, ona görə də pəhrizdə ehtiyatla istifadə etmək məsləhət görülür.

Banan

Əgər bananı acqarına yesəniz, heç bir zərəri olmaz. Lakin həftədə üç dəfədən çox banan yemək olmaz. 

# 1308
avatar

Arzu Qurbanlı

Oxşar yazılar