11 may 2021 18:42 (UTC +04:00)

Gecə yarısı oyanmamaq üçün nə yeməlisiniz?

Bəzən səhv pəhriz gecənin ortasında oyanmağımıza gətirib çıxarır.
 
Hindistandan olan diyetoloq Pudja Maxidja “Instagram” səhifəsində gecə yarısı narahat yuxu və oyanmaların öhdəsindən necə gəlməkdən bəhs edib.

Mütəxəssisin sözlərinə görə, yuxu probleminin bir səbəbi adrenalin və kortizolun sərbəst buraxılmasına səbəb olan qan şəkərindəki bir azalmadır. Öz növbəsində melatonin yuxu hormonunun səviyyəsi azalır və bu da erkən oyanmaya səbəb ola bilər.

Diyetoloq qeyd edib ki, yatmazdan bir saat əvvəl bir ovuc qoz-fındıq yeməklə bunun qarşısını almaq olar. Badam melatonin istehsalına kömək edən bir amin turşusu olan triptofan ehtiva edir. Bundan əlavə, maqneziumla zəngindir, bu da yuxu keyfiyyətinin yaxşılaşdırılmasına kömək edir.

Honkonqdan olan diyetoloq Salli Şi-Po Poon isə axşamlar bir-iki kivi yeməyi məsləhət görür. Onun sözlərinə görə, aparılan araşdırmalar yatmazdan bir saat əvvəl bu meyvəni yeməyin daha tez yuxuya getməyinizə, daha uzun yatmağınıza və gecə daha az oyanmağınıza kömək etdiyini göstərib.
 

# 1398
avatar

Oxşar yazılar