LENT.AZ AZƏRBAYCANLA BAĞLI TƏYYARƏ QƏZALARI SERİYASINDAN 9-CU YAZINI TƏQDİM EDİR
Tarix: 21 sentyabr 1945-ci il.
Azərbaycan SSR-in Yevlax aerodromunda dislokasiya olunmuş 211-ci aviadəstəsinin pilotu Yevlax-Zaqatala-Yevlax reysi üçün havaya qalxır.
Saat 10.45-də 2 sərnişin və yüklə Zaqatalaya çatan АП (Аэропыл) tipli təyyarə 109 kq yük və 1 sərnişinlə geri qayıtmaq üçün saat 11.50-də havaya qalxır.
Yolda sərnişin alçaqdan uçmağı xahiş edir. Moskva hərbi məktəbinin kursantının sözünü yerə salmayan pilot 20-25 metr yüksəklikdə uçaraq obrazlı desək təyyarə ilə avtoşluq edir. Qax rayonunda Əyriçayla Alazan çayının qovuşduğu yerdə meşəlik ərazidə kolxozçuları görən pilot onların üstünə şığıyır. Sərnişin isə onlara zarafatla qarğıdalı atır.
Bundan sonra pilot alçaqdan uçaraq Qax rayonu Bağırov adına kolxozun ferması tərəfə yönəlir və həyəcanlı anlar bundan sonra başlayır. Evlərdən birinin yaxınlığındakı saman tayasını görəndə artıq gec idi. Pilot toqquşmadan yayınmaq cəhdi boşa çıxır. Təyyarənin sağ tərəfi tayaya çırpılır və maşın çevrilərək yerə düşür. Sərnişin hadisə yerində həlak olur, pilot yüngül xəsarət alır. Onun köməyinə fermada işləyən kolxozçular yetişir. Milisə də hadisə barədə ilk məlumatı onlar verir.
Təhqiqat zamanı pilot iddia edir ki mühərrik sıradan çıxdığı üçün məcburi eniş edib. Lakin komissiya buna inanmır. Mühərrik çıxarılaraq başqa təyyarəyə qoyulur və normal işləyir. Şahidlər də pilotun əleyhinə ifadə verir və qarğıdalıları istintaqa təhvil verirlər. Bundan sonra pilotun hər şeyi etiraf etməkdən başqa çıxış yolu qalmır.
Arxiv sənədlərində qəzaya səbəb kimi pilotun intizamsızlığı və təyyarə ilə xuliqanlıq edərək normativləri pozması göstərilir.
Şəxsi heyətlə düzgün iş aparmadığı üçün 211-ci aviadəstənin komandirinə şiddətli töhmət verilir.