Avtomobilin kondisioneri həm isti, həm də soyuq havada sürücü və sərnişinlərin rahatlığını təmin edir. Lakin bəzi hallarda bu sistemin işə salınması təkcə onun effektivliyini azaltmır, həm də bahalı təmirə səbəb ola bilər. Ekspertlər kondisionerin istifadəsinin tövsiyə olunmadığı 6 vəziyyəti açıqlayıblar.
Lent.az bu barədə bəzi məlumatları sizə təqdim edir:
Avtomobildə kondisioneri nə zaman işə salmaq olmaz?
Temperatur 0°C-dən aşağıdır
Mütəxəssislər şaxtalı havalarda avtomobildə kondisioneri işə salmağı məsləhət görmürlər.
Niyə? Kompressor belə şəraitdə işləmək üçün nəzərdə tutulmayıb, xüsusilə sistemdə nəm toplanıbsa. Bu, boruların donmasına və ya kompressorun zədələnməsinə səbəb ola bilər.
Mühərrik işə düşəndən dərhal sonra
Yayda mühərriki işə saldıqdan dərhal sonra kondisioneri qoşmaq mühərrikə əlavə yük yaradır, bu da xüsusilə köhnə avtomobillər üçün zərərlidir. Əvvəlcə pəncərələri açıb mühərrikə bir neçə dəqiqə işləmək imkanı verin.
Mühərrik həddindən artıq qızır
Əgər cihaz panelində qızma siqnalı görürsünüzsə, kondisioneri işə salmayın. Onun işi soyutma sisteminə əlavə yük verir və nəticədə mühərrik başlığının sıradan çıxması kimi ciddi nəticələrə səbəb ola bilər.
Filtrlər çirklidir
Evaporator və ya ventilyasiya kanalları çirkə batıbsa, salonda sərinlik yerinə xoşagəlməz qoxu, kif və ya bakteriyalar yaranacaq. Filtrlərin müntəzəm təmizlənməsi və antibakterial müalicəsi texniki xidmətin vacib hissəsidir.
Yüksək dövrlərdə hərəkət zamanı
Kəskin sürətlənmə və ya dik enişlər zamanı kondisioner mühərrikin gücünü azalda bilər ki, bu da ötüb keçmə və ya fövqəladə manevrlər üçün kritik ola bilər. Belə hallarda sərinləşdirici sistemi söndürmək daha yaxşıdır ki, dinamikanı itirməyəsiniz.
Nasazlıq və ya freon sızması
Əgər kondisioner gurultu, tıklama səsləri çıxarır və ya zəif soyudursa, bu, freon sızması və ya kompressor nasazlığının əlaməti ola bilər. Belə sistemi işə salmaq təhlükəlidir – vəziyyəti daha da pisləşdirə bilər. Bu halda dərhal mütəxəssisə müraciət edin.