"Bakcell" abunəçilərinin nəzərinə!
“Bakcell” şirkəti son günlərdə yaranmış kontur çatışmazlığı ilə bağlı məsələyə münasibət bildirib. Lent.az-a daxil olan açıqlamada bildirilir:
"Bakcell" şirkəti öz abunəçilərinin nəzərinə çatdırır ki, ötən həftə ərzində bazarda "Bakcell" ödəmə kartlarının çatışmazlığı ilə bağlı müşahidə olunan vəziyyət kartların ölkəyə gətirilməsi zamanı şirkətdən asılı olmayan səbəblərdən baş vermiş gecikmə ilə bağlıdır. "Bakcell" şirkəti yaranmış vəziyyətin aradan qaldırılması üçün əlindən gələni edib və ötən şənbə və bazar günü bazar ödəmə kartları ilə müəyyən qədər təmin olunub. Bu həftə ərzində kartların bazara paylanması ilə bağlı işlər davam etdiriləcək. "Bakcell" şirkəti yaranmış narahatlığa görə abunəçilərindən üzr istəyir və bir necə gün ərzində məsələnin öz həllini tapacağını bildirir. Eyni zamanda "Bakcell" xidmətlərindən istifadəyə davam etmək üçün abunəçilərimizə alternativ ödəmə vasitələrindən (ödəmə nöqtələri, onlayn ödəniş, bankomatlar və s.) istifadə etməyi tövsiyə edirik. Alternativ ödəmə vasitələrindən istidafə olunması abunəçiyə bonus dəqiqələr
qazanmaq imkanı verir. Əvvəlcədən ödəmə sistemində olan abunəçilərimiz avqust ayının 10-na kimi alternativ kanalllar vasitəsilə ən azı 3 AZN ödəniş etməklə şəbəkədaxili 10 pulsuz dəqiqə əldə edəcəklər".
8684