“Azəriqaz” İstehsalat Birliyi qaynar xəttinin xidmətlərini daha da təkmilləşdirəcək və əhaliyə yeni xidmət təklif edəcək”. Bunu Lent.az-a İB-nin baş direktorun əməyin mühafəzəsi üzrə müavini Ruslan Əliyev bildirib. Onun sözlərinə görə, yaxın 10 - 15 gün ərzində “Azəriqaz” vətəndaşların müraciətinə operativ yanaşma sistemi tətbiq edəcək ki, bununla da, şikayətlərə rəhbərlik tərəfindən birbaşa nəzarət ediləcək: "Hələlik, bu xidmətdən paytaxt sakinləri istifadə edə biləcək. Bu gün "104"-ə qazla bağlı şikayəti olan hamı zəng edir. Bu xidmətin fərqi ondadır ki, şikayətlər istiqamət üzrə birbaşa problemlə əlaqədar bölmələrə yönlənəcək".

Oxşar yazılar

Unibank və AYİB tərəfdaşlığı yenidən başlayır: Azərbaycanda KOB-lara 10 milyon dollarlıq dəstək
1 may 2025 , 17:52
“Nar”ın dəstəyi ilə tələbələr üçün təlimlər keçirildi
1 may 2025 , 16:51
Sabah Bakının iki rayonunda qaz olmayacaq
1 may 2025 , 16:35
"Azercell" “SHE Congress”in rəqəmsal transformasiya tərəfdaşıdır
1 may 2025 , 15:27
"Azercell" “ADA Employability Week 2025” təşəbbüsünə qatılıb
1 may 2025 , 09:01
Qırmızı Ürəklər Fondu 2025-ci ilin ilk rübü üzrə hesabat açıqlayıb
30 aprel 2025 , 14:59
“Azərlotereya”nın sponsorluğu ilə yeni voleybol komandası yaradılıb
30 aprel 2025 , 14:14