YouTube-da filmlər köhnə sandıqda tapılan xəzinə kimidir: pulsuz, öhdəliksiz və bəzən striminqlərin pul qarşılığında gizlətdiyi əsl incilər çıxır. Netflix menyusunda eşələnmək istəmədiyin tənbəl axşamlar üçün ideal seçimdir.
Lent.az cəlbedici olan və köhnəlməyən 6 hit filmi təqdim edir.
The Truman Show, 1998
İllər keçdikcə daha da aktuallaşan klassika. Cim Kerri Trumen rolundadır – ideal bir şəhərcikdə “normal” həyat yaşayan, amma əslində bütün həyatının nəhəng bir realiti-şou olduğunu bilməyən bir adam. Ətrafındakı “dostlar”ın hamısı aktyordur. Ssenaridəki xırda boşluqlar həqiqətə işarə etdikcə Trumen öz reallığını sorğulamağa başlayır. Voyeurizmə və saxta xəbərlərə incə satira, eyni anda həm güldürür, həm də düşündürür. Kerri burada kloun deyil, dərin bir aktyordur. Film bitəndən sonra istər-istəməz ətrafa baxıb gizli kamera axtaracaqsan.
The Exorcist, 1973
Bütün dövrlərin ən qorxulu filmlərindən biri və hələ də adamın canına üşütmə salır. Yeniyetmə Reyqan qəribə davranmağa başlayır: söyür, otaqda uçur və sonda məlum olur ki, içinə demon girib. Ruhani (Maks fon Sydov) onu xilas etməyə çalışır, amma bunun ağır bir bədəli var. Uilyam Fridkin filmi sənədli üslubda çəkib – real effektlər, psixoloji təzyiq, ucuz qorxu fəndləri olmadan. “Lənət” tipli filmləri sevirsənsə, amma daha sərtini axtarırsansa, bu film mütləqdir. Sadəcə qaranlıqda tək baxma.
Sleepless in Seattle, 1993
90-cı illərin saf romantik komediyası. Tom Hənks dul qalmış Səm rolundadır, oğlu ilə birlikdə Sietlə köçür və həyatı yenidən qurmağa çalışır. Oğlu radioya zəng edir və Səm minlərlə qadın üçün “xəyallarındakı kişi”yə çevrilir, onların arasında jurnalist Enni (Meq Rayan) də var. Onlar finala qədər görüşmürlər, amma aralarındakı enerji məsafəyə baxmayaraq hiss olunur. Uzaqdan sevgi, nostalji və “bu, taledir” tipli sitatlarla dolu isti bir film. Çayla birlikdə rahat axşam üçün idealdır və möcüzələrə inanmaq hissini qaytarır.
Interstellar, 2014
Kristofer Nolan öz üslubunda. Yer kürəsi quraqlıqdan məhv olarkən, pilot (Metyu Makkonahi) və alimlər qrupu bəşəriyyət üçün yeni planet axtarışına çıxır. Qurd dəlikləri, qara dəliklər, zaman və emosiyalar iç-içə keçir. Hans Zimmerin musiqisi adamın ruhunu sarsıdır, vizuallar isə sözün əsl mənasında kosmosdur. Bu sadəcə elmi fantastika deyil, ailə, fədakarlıq və zaman haqqında düşüncədir. “Başlanğıc” filmini sevirsənsə, bu onun növbəti səviyyəsidir. İki yarım saatdır, amma göz açıb-yumunca bitir.
Point Break, 1991
90-cı illərin enerjili döyüş filmi. Patrik Sueyzi və Kianu Rivz baş rollardadır. Gənc FTB agenti (Rivz) bankları soyan sörfçülər dəstəsinə sızır. Onların lideri xarizmatik Bodhidir (Sueyzi). Dalğalar, paraşütlə tullanışlar, atışmalar və azadlıqla vəzifə arasındakı daxili mübarizə. Rejissor Ketrin Biqelou bunu sadəcə döyüş filmi yox, adrenalinin və “tam yaşa” fəlsəfəsinin hekayəsinə çevirib. Kult statuslu filmdir və bu gün də təravətli görünür. Artıq danışıq olmadan saf aksiyon sevənlər üçün əladır.
The Illusionist, 2006
Viktoriya dövrünün Vyanası. Fokusçu Eyzenhaym (Edvard Norton) sevdiyi şahzadəni (Cessika Bil) geri qazanmaq üçün qayıdır, amma qarşısında onun nişanlısı – güclü bir siyasətçi (Pol Ciamatti) dayanır. Sehr, intriqalar və reallıqla sərhəddə dayanan fəndlər. Hər şey köhnə fotoalbom kimi isti rənglərdə çəkilib. Neil Berger vizual baxımdan zərif bir film yaradıb, hər fokus sanki poeziyadır. “Prestij” filmini bəyənmisənsə, bu onun daha romantik və sirli qardaşıdır. Final isə elədir ki, ağzın açıq qalacaq.