Uzun saatlar işləmək sizə irəliləməyə kömək etməyəcək!
15 avqust 2024 12:00 (UTC +04:00)

Uzun saatlar işləmək sizə irəliləməyə kömək etməyəcək!

İllərdir iddialı mütəxəssislərə karyera uğurunun açarının erkən işə gəlmək və gec ayrılmaq olduğu bildirilir. İdeya sadədir: ofisə ilk gələn və sonuncu gedən olmaq sizin işinizə sadiqliyinizi göstərir. Lakin karyera ekspertlərinin fikrincə, bu məsləhət köhnəlmiş ola bilər.

Lent.az xarici KİV-ə istinadən xəbər verir ki, təxminən on illik təcrübəyə malik marketinq mütəxəssisi Brianna Doe bir dəfə bu məsləhətə əməl edib.

Karyerasının əvvəlində Doe tez-tez işə erkən gəlib və həmkarları evə getdikdən sonra da ofisdə qalıb. “Şirkətdə böyümək istəyim və motivasiyamın olduğunu göstərmək istədim” deyə bildirib. Lakin bu yanaşma öz nəticələrini verib. 

"Mən ciddi tükənmişlik yaşadım" dedi. Bütün səylərinə baxmayaraq, uzun saatlarla işləmək onun şəxsi həyatına və psixi sağlamlığına zərər verdiyini başa düşüb. İndi öz marketinq agentliyi "Verbatim"in sahibi kimi Doe öz fikirlərini yenidən nəzərdən keçirib. "Düşünürəm ki, irəli getmək üçün uzun saatlar çalışmaq ideyası köhnəlmiş bir yanaşmadır, xüsusən də sərhədlərin müəyyən edilməsi və psixi sağlamlığa diqqət yetirməyin vacib olduğu bir dövrdə".

30 ildən çox təcrübəyə malik "ResumeBuilder"in baş karyera məsləhətçisi Staky Haller də bu fikirdədir. Haller izah edir: “İnsanlar ofisdə sadəcə səkkiz saat oturmanın sizi məhsuldar işçi etmədiyini başa düşəcək qədər fərasətlidirlər”.

Bəs həqiqətən uğura aparan nədir?

Haller deyir ki, daha effektiv strategiyalara şəbəkə qurmaq, mentorlar tapmaq və uğurlu həmyaşıdları müşahidə etmək daxildir. "Vaxtınızı şəbəkə qurmaq, başqalarından öyrənmək və məsləhət axtarmaq üçün istifadə edin" deyə qeyd edib. Xüsusilə uzunmüddətli müvəffəqiyyəti təmin etmək üçün bu aspektlərə diqqət yetirməli olan gənc mütəxəssislər üçün doğrudur.

Doe həmçinin liderlərin gözləntilərini yenidən bərpa etməli olduğuna inanır. Menecerlər işçinin iş masasında nə qədər vaxt keçirdiyinə diqqət yetirməkdənsə, işin keyfiyyətinə və işçilərin yeni imkanlar əldə etdiyi həvəsə diqqət yetirməlidirlər. Doe deyir: "Əgər yeni işçi əla iş görürsə və daha çox məsuliyyət tələb edirsə, bu, onların ofisdə nə qədər gec qalmasından daha çox əhəmiyyət kəsb etməlidir".

Bununla belə, Haller xəbərdarlıq edir ki, şirkət mədəniyyətinə hörmət etmək də vacibdir. "Vaxtında işdə olun, görüşləri qaçırmayın və bəhanələr gətirməyin" deyə məsləhət görür. Nəhayət, Haller deyir: “Əgər hamı səhər saat 8:30-dan axşam 18:00-a qədər işləyirsə, onda siz səhər saat 8:30-dan axşam 6-ya kimi işləməlisiniz. Ancaq özünüzə nəyisə sübut etmək üçün erkən gəlməyə ehtiyac yoxdur”.

Müasir iş dünyasında uğur işdə sərf etdiyiniz saatların sayından deyil, əlaqələr qurmaqdan, işin keyfiyyətindən və sağlam iş-həyat balansını qorumaq üçün sərhədlər təyin etmək bacarığından ibarətdir.

1 2 3 4 5 İDMAN XƏBƏRLƏRİ
# 423
avatar

Fidan İlqar

Oxşar yazılar