Təəssüf ki, koronavirus pandemiyasından sonra aviasiya axınının artması fonunda hava limanında baqajın itirilməsi daha tez-tez baş verir. Bununla yanaşı, hava nəqliyyatı sənayesinə İT və telekommunikasiya xidmətləri göstərən SİTA şirkətinin son hesabatına görə, 2023-cü ildə baqaj itkilərinin artmasından sonra, 2024-cü ildə vəziyyətin bir qədər yaxşılaşması müşahidə olunub.
Lent.az-ın məlumatına görə, bu, aviaşirkət sənayesinin süni intellektdən istifadə edən qabaqcıl texnologiyaları baqajın idarə edilməsi prosesinə getdikcə daha çox tətbiq etməsindən asılıdır.
Bəs baqaj hansı səbəblərdən itə bilər?
- Transfer itkilərinin 46%-i sərnişinin köçürmə ilə uçması zamanı baş verir və hava limanının işçiləri təyyarə dəyişikliyi zamanı çamadanını yanlış yerə yönləndirir.
- 16% itki yükləmə zamanı - nədənsə baqaj kimi göndərilən əşyalar təyyarəyə minmədikdə baş verir
- 14% yanlışlıq biletin verilməsi zamanı, çantanın dəyişdirilməsi (ən çox başqa sərnişinin eyni baqajı ilə qarışdırıldıqda), təhlükəsizlik nəzarətindən keçərkən və s. yaşanır
- 8% hava limanındakı problemlər, gömrük, həcm və çəki məhdudiyyətlərinə görə
- 8% çanta yanlış təyyarəyə yüklənir
- 4% hava limanında baqajın düzgün idarə edilməməsi
- 4% yanlış etiket