Smartfon itən zaman zərərçəkənin etməli olduğu ilk şey hadisə barədə mobil operatoruna məlumat verməkdir. Şirkət SİM kartı bloklayacaq və cihaz aşkar edilərsə və ya oğurlansa, üçüncü tərəfin digər insanların bank hesablarına daxil olmasını çətinləşdirəcək.
Lent.az xarici mediaya istinadla bildirir ki, bu barədə fırıldaqçılıq hadisələrinin təhqiqatı üzrə baş ekspert Boris Lopatin bildirib.
“Siz cinayətkarın təkcə qadcetinizə deyil, həm də telefon nömrənizə daxil olmasının qarşısını ala bilərsiniz. Cihazın özü kodla qorunsa da, SİM kart olmasa belə, onlayn banklara və ödəniş sistemlərinə daxil olmaq üçün onu başqa smartfona köçürmək olar. Əgər siz smartfonunuzu və SİM kartınızı itirsəniz, üçüncü şəxslər tərəfindən məxfi məlumatlara icazəsiz daxil olmaq və onlardan hədə-qorxu ilə istifadə etmək, habelə hesablardan vəsaitlərin oğurlanması riski var”, - Lopatin bildirib.
Bununla əlaqədar, Lopatin bütün abunəçilərə SİM kartın qorunmasına laqeyd yanaşmamağı və ona PİN kodu quraşdırmağı tövsiyə edib. Bu seçim cihazın əməliyyat sistemindən asılı olaraq smartfon parametrlərində, “mobil rabitə” və ya “təhlükəsizlik və məxfilik” bölmələrində mövcuddur.
Smartfonunuz oğurlandıqda və ya itirildikdə, ekspert məsləhət görür ki, ilk növbədə mobil operatorunuzla əlaqə saxlayıb dəstək əməkdaşından SİM kartı tamamilə bloklamağı və ya nömrənin müvəqqəti bloklanmasını tələb etməyi xahiş edin. Bundan sonra, SİM kart rabitə mağazasına müraciət etməklə yenidən buraxıla bilər.
“Bundan əlavə, nömrənizdəki fəaliyyətin təfərrüatlarını operatordan soruşmağa dəyər. Bu yolla siz smartfon yanlış əllərdə olarkən hər hansı zəng və ya digər mobil əməliyyatlar aparıldığını yoxlaya bilərsiniz. Bütün zənglər və mesajlar haqqında ətraflı məlumat zənglərin vaxtı və tarixi ilə itirilmiş kontaktları qismən bərpa etməyə kömək edəcək. Bu dövrdə bank əməliyyatlarının tarixinə əlavə olaraq baxmaq da eyni dərəcədə vacibdir”, - Lopatin vurğulayıb.