“Mazda”, “Mitsubishi” və “Nissan” - Loqoları nə deməkdir?
29 iyul 2024 19:42 (UTC +04:00)

“Mazda”, “Mitsubishi” və “Nissan” - Loqoları nə deməkdir?

Bəzi emblemlərin mənası aydın ola bilər, lakin belə hallarda hətta hərflərin rəngi və üslubu müəyyən məna ifadə edir.

Bir çox avtomobil nişanları və emblemləri o qədər məşhurdur ki, hətta avtomobillərlə heç vaxt maraqlanmayanlar belə onları dərhal tanıya bilər. Ancaq çoxlarının bilmədiyi şey, bu loqoların arxasında tez-tez maraqlı hekayələr, mənalar və simvolizmdir. 

Lent.az xarici mediaya istinadən məlumat verir ki, avtomobil sənayesində və brendinqdə heç nə boş yerə edilmir və hər hərfin, simvolun, rəngin və formanın arxasında loqo dəyişikliyi ilə tez-tez dəyişə bilən müəyyən məna gizlənir.

Bu gün üç məşhur Yapon avtomobil markasının loqolarını deşifrə edəcəyik.

MAZDA

Mazda adı Zərdüştilikdə (ilk Asiya mədəniyyətlərində görkəmli olan din) yaradıcı tanrı olan Ahura Mazdadan gəlir. Mazda "müdriklik" kimi tərcümə olunur. Təsadüfən, bu, həm də şirkətin qurucusu Jujiro Matsuda adının ingilisləşdirilməsidir. Mazda öz dövründə bir neçə loqotip dəyişikliyindən keçib; indiki oval formada stilizə edilmiş "M" 1996-cı ildə təqdim edilib.

Loqodakı oval günəşi, “M” isə açıq şəkildə şirkəti simvollaşdırır. O, həm də Mazdanın ifadə azadlığını simvollaşdırdığı deyilən açıq qanadlara bənzəyir.

MITSUBISHI

Mitsubishi markası qeyri-adidir ki, adı onun loqosunu təsvir edir, əksinə deyil. "Mitsu" üç, "Hişi" isə çox vaxt almazla əlaqələndirilən su qozu deməkdir. 

Yaponlar tez-tez "h" səsini bir söz içində keçəndə "b" səsinə dəyişirlər. Üç brilyant olan işarəni brendin yaradıcısı Yataro İvasaki seçib. Loqo həm onun ilk işəgötürəni olan Tosa qəbiləsinin üç yarpaqlı təpəsini, həm də İvasaki ailəsinin gerbinin üç qatlanmış brilyantını özündə əks etdirir.

NISSAN

Nissan adı “Datsun”un ana şirkəti olan Nihon Sangyo (Japan Industries) üçün qısaldılmış addır. Nissan avtomobil gövdələrində “Datsun”u əvəz edəndə onun loqosu qırmızı dairədə mavi düzbucaqlıda şirkət adı idi. Bu, çıxan günəşi əks etdirən Yaponiya bayrağına istinad idi. 1990-cı illərdə müasirliyi simvolizə etmək üçün xromla çəkilməyə başlayıb.

2020-ci ildə brendin loqosu Karlos Qon qalmaqalından və günəş dizaynının tanınan elementini qoruyaraq şirkətin irsinə üstünlük verərək yenilənmiş elektrikləşdirmə strategiyasından sonra yenidən işlənib.
 

1 2 3 4 5 İDMAN XƏBƏRLƏRİ
# 498
avatar

Oxşar yazılar