Təcrübəli stüardessa köməkçisi uçuş zamanı sərnişin ölsə ekipajın nə etdiyi barədə təfərrüatları açıqlayıb.
15 ildən artıq təcrübəyə malik stüardessa köməkçisi səmada işləməyin az bilinən tərəfini – sərnişinlərin uçuş zamanı öldüyü vəziyyətləri aviaşirkətlərin necə idarə etdiyini açıqlayıb.
Lent.az-ın xarici mediaya istinadla xəbərinə görə, o, izah edib ki, uçuş zamanı sərnişinin ölümünü rəsmi olaraq qeyd etmək olmaz, çünki bunu yalnız həkimin etmək hüququ var. Belə hallarda, ekipaj adətən cəsədi boş oturacaqlara köçürməyə və odeyalla örtməyə çalışır, lakin həddindən artıq sıxlıq səbəbindən bu həmişə mümkün olmur.
Məhz buna görə də 2004-cü ildə Sinqapur Hava Yolları qeyri-ənənəvi bir həll təqdim edib: Airbus A340-500 təyyarələrində xüsusi kupelər quraşdırılıb, ekipaj onları qeyri-rəsmi olaraq "cəsəd şkafları" adlandırıb.
Onlar qəza çıxışlarının yaxınlığında yerləşib və sərnişinin cəsədinin müvəqqəti yerləşdirilməsi üçün nəzərdə tutulub. Kupe orta ölçülü bir insan üçün kifayət qədər böyükdür və kəmərlər cəsədi turbulentlik və ya eniş zamanı sürüşməməsi üçün bərkidilir.
Bu cür tədbirlər marşrutun özəlliyi ilə bağlı olub: məhz bu tip təyyarələr dünyanın ən uzun dayanmadan - Sinqapurdan Nyu-Yorka və Los-Ancelesə 19 saata qədər davam edən uçuşları həyata keçirib. 2013-2014-cü illərdə Airbus A340-500 istismardan çıxarıldıqdan sonra belə kupelərdən imtina edilib və indi heç bir aviaşirkət onlardan istifadə etmir.
"Kruiz münasibəti: qəzalar, ekipaj dramı və 35.000 futluq çılğın sərnişinlər haqqında hekayələr" kitabının müəllifi Hizer Pul etiraf edib ki, özü də belə hallarla qarşılaşmayıb.
Eyni zamanda, onun həmkarı olduqca dəhşətli bir hadisə ilə üzləşdi: qohumlar, ekipajı qrip olduğuna inandıraraq, onsuz da ölmüş bir adamı təyyarəyə mindirməyə çalışıblar. Yalnız uçuş zamanı məlum olub ki, sərnişin havaya qalxmazdan əvvəl ölüb və təyyarə təcili eniş etməli olub.