Rəhbərliklə əlaqələr biznesdə uğurlu karyera və inkişaf üçün əsas amillərdən biridir. Hər bir işçi vəzifəsindən və məsuliyyət səviyyəsindən asılı olmayaraq şirkət rəhbərliyi ilə effektiv ünsiyyət qurmaq ehtiyacı ilə üzləşir.
Lent.az xəbər verir ki, lakin, rəhbərliklə yaxşı münasibətləri saxlamaq həmişə asan olmur, xüsusən də rəqabətli biznes mühitində.
Niyə rəhbərlərinizlə ünsiyyət qurmağı bacarmalısınız?
Rəhbərlərlə effektiv ünsiyyət qurmaq bacarığı uğurlu karyera və biznes inkişafı üçün vacib bir bacarıqdır. Rəhbərliklə yüksək keyfiyyətli qarşılıqlı münasibət etibarlı əlaqələr qurmağa, məhsuldarlığı artırmağa, yeni vəzifələr və irəliləyişlər əldə etmək imkanlarını genişləndirməyə imkan verir.
Bundan əlavə, rəhbərlərlə işləmək bacarığı münaqişəli vəziyyətlərdən qaçmağa və təşkilat daxilində problemləri həll etməyə kömək edir. Axı, müdirlər çox vaxt işlə bağlı daha çox təcrübə və biliyə malikdirlər, buna görə də onların fikirlərini dinləmək, nəzərə almaq uğurun əsas komponenti ola bilər.
Bununla belə, rəhbərliklə ünsiyyət qurarkən məqsəd və maraqlarınızı nəzərə almaq vacibdir. Əgər bu, şəxsi məqsədlərinizə və ya əxlaqi prinsiplərinizə ziddirsə, müdirlərinizin bütün tələblərinə tabe olmamalısınız. Bütün bunlar rəhbərlərlə effektiv ünsiyyət qurmaq bacarığını işdə və ya biznesdə uğur əldə etmək üçün ən vacib səlahiyyətlərdən birinə çevirir.
Rəhbərliklə əsas ünsiyyət bacarıqları:
Uğurlu karyeranın vacib cəhəti rəhbərlərlə effektiv ünsiyyət qurmaq bacarığıdır. Bunun üçün əsas ünsiyyət bacarıqlarına yiyələnmək lazımdır.
Birinci bacarıq, müdirinizi dinləmək və anlamaq bacarığıdır. Onun fikrinə maraq, diqqət göstərməli, suallar verməli və onun fikrini dinləməyə hazır olduğunuzu göstərməlisiniz.
İkinci bacarıq, məlumatı effektiv şəkildə çatdırmaq bacarığıdır. Rəhbərinizin sizi lazımsız səy göstərmədən başa düşməsi üçün aydın və konkret danışmaq lazımdır.
Üçüncü bacarıq, tənqidi qəbul etmək bacarığıdır. Özünüzü müdafiə etmək deyil, əksinə, öz üzərinizdə fəal işləmək və səhvləri düzəltmək vacibdir.
Dördüncü bacarıq, təşəbbüskar olmaq bacarığıdır. İşlə bağlı fikirlərinizi və həll yollarınızı təklif edin ki, müdiriniz şirkətin inkişafına olan marağınızı görsün.
Beşinci bacarıq, etibarlı əlaqələr qurmaq bacarığıdır. Rəhbərinizə hörmət, onun işlərinə və uğurlarına maraq göstərmək vacibdir ki, o, sizi etibarlı tərəfdaş kimi görsün.
Bu bacarıqlara yiyələnmək, rəhbərlərinizlə əla ünsiyyət qurmağınıza və gələcəkdə uğurlu karyera ehtimalını artırmağınıza kömək edəcək.
Rəhbərlərlə ünsiyyət üçün effektiv strategiyalar:
Rəhbərlərlə ünsiyyət uğurlu karyeranın əsas aspektlərindən biridir. Rəhbərliyinizlə effektiv münasibət qurmaq üçün müəyyən strategiyalardan istifadə etməlisiniz.
Birinci və ən vacib strategiya, rəhbərlərinizin prioritetlərini və məqsədlərini anlamaqdır. Uzunmüddətli ünsiyyət planı yaratmaq üçün siz rəhbərliyinizin diqqətinin nə olduğunu və ümumi məqsədlərə çatmağa necə kömək edə biləcəyini bilməlisiniz.
İkinci addım etibarlı bir əlaqə qurmaqdır. Müdiriniz haqqında daha çox məlumat əldə etməyə çalışın: maraqlar, üstünlüklər, ünsiyyət üsulları. Bu, onun nöqteyi-nəzərini daha yaxşı başa düşməyə və ünsiyyət üçün düzgün ton seçməyə kömək edəcək.
Üçüncü addım effektiv ünsiyyət qurmağı öyrənməkdir. Fikirlərinizi aydın və konkret şəkildə ifadə etməyə hazır olduğunuzdan əmin olun. Mürəkkəb vəziyyətləri və ya problemləri izah etmək üçün real həyat nümunələrindən istifadə edin.
Və nəhayət, dördüncü addım ünsiyyət saxlamaqdır. Özünüzü yalnız iş üçün ünsiyyət qurduğunuz əməliyyat əlaqəsi ilə məhdudlaşdırmayın. Unutmayın ki, müdirləriniz də özlərini dəyərli və hörmətli hiss etmək istəyən insanlardır.
Rəhbərlərlə münaqişələri necə həll etmək olar?
İş yerində rəhbərlərlə ziddiyyətlər müxtəlif səbəblərdən yarana bilər: fərqli baxış və yanaşmalardan tutmuş anlaşılmazlıqlara və şəxsi narazılıqlara qədər. Bununla belə, nə qədər çətin olsa da, səy göstərsəniz və düzgün üsullardan istifadə etsəniz, münaqişə həll edilə bilər.
Başlamaq üçün vacib olan fikirlərinizi toplamaq və nöqteyi-nəzərinizi anlamaqdır. Sonra tərəflərin bütün arqumentlərini təhlil etməli və hamıya uyğun olan kompromis həll yolu tapmağa çalışmalısınız. Düşüncələrinizi və hisslərinizi aqressiya, təhqir olmadan effektiv şəkildə ifadə etməyi də öyrənmək lazımdır. Problemi daha da pisləşdirməyə deyil, həllinə olan marağınızı göstərmək vacibdir.
Əgər münaqişə davam edirsə və öz başınıza həll etmək mümkün deyilsə, onda siz HR mütəxəssisindən və ya digər münaqişələrin idarə edilməsi üzrə mütəxəssisdən kömək istəməlisiniz. Əsas odur ki, rəhbərlərinizlə uğurlu ünsiyyət işdə uğur üçün əsas amildir. Münaqişələr bəzən qaçılmaz olsa da, onları həll etmək bacarığı ən çətin vəziyyətlərdə belə kömək edə bilər.
Uzunmüddətli perspektivdə müdirlərinizlə münasibətləri necə inkişaf etdirmək olar?
Rəhbərlərlə necə ünsiyyət qurmaq hər bir işçinin karyera yüksəlişi və uğuru üçün vacib bir bacarıqdır. Bununla belə, rəhbərlərinizlə uzunmüddətli əlaqələr qurmaq da eyni dərəcədə vacibdir. Bunu etmək üçün başa düşməlisiniz ki, müdirlər təkcə liderlər deyil, həm də sizin dəstəyiniz və mentorunuz ola biləcək daha yüksək vəzifələrdə olan həmkarlarınızdır. Bütün komanda üzvləri ilə əlaqə yaratmaq və dostluq münasibətlərini saxlamaq vacibdir.
Bundan əlavə, şirkətin işinə sadiqlik və maraq göstərməyə dəyər. Zəruri hallarda həmkarlarınıza və rəhbərlərinizə kömək etməyə hazır olun. Öz vaxtınızın və başqalarının vaxtının dəyərini unutmayın. Rəhbərlərinizi işgüzar nahar və ya kofe fasilələrinə yalnız onlar üçün maraqlı və ya iş üçün faydalı olacağına əmin olduğunuz zaman dəvət edin. Nəhayət, işinizdə peşəkar və məsuliyyətli olun. Rəhbərliyə tabeçiliyində olanlarla yaxşı əlaqə yox, iş nəticələri lazımdır.
Rəhbərlərinizlə münasibətləri inkişaf etdirmək vaxt və səy tələb edən uzunmüddətli bir prosesdir. Bununla belə, əgər siz karyera yüksəlişinə və işinizdə uğura sadiqsinizsə, o zaman bu vacib cəhəti unutmamalısınız.