“Apple” bu il “BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands” hesabatına əsasən, ardıcıl üçüncü ildir ki, dünyanın ən qiymətli brendlərinin reytinqinə başçılıq edir.
Lent.az xarici KİV-ə istinadən xəbər verir ki, eyni zamanda, "Apple" brendi dəyəri 1 trilyon dolları keçən ilk brend olub.
İl ərzində o, 15% artaraq, demək olar ki, 1,016 trilyon dollara çatıb. İlk 5 reytinq ötən illə müqayisədə dəyişməyib. Buraya dəyəri "Google" brendi 30% (Alphabet Inc holdinqi) (753,5 milyard dollara qədər), "Microsoft" - 42% (712,9 milyard dollara qədər), "Amazon" - 23% (576,6 milyard dollara qədər) və "McDonald's" - 16% (221,9 milyard dollara qədər) artan daxil idi.
Ən əhəmiyyətli dəyər artımını "Nvidia" brendi göstərib - 2,8 dəfə (201,8 milyard dollara qədər). Nəticədə o, reytinqdə birdən-birə 18 pillə - altıncı yerə yüksəlib.
Dünyanın ən qiymətli brendləri onluğuna həmçinin dəyəri 12% (188,9 milyard dollara qədər) artan "Visa", 79% (166,75 milyard dollara qədər) "Facebook" (Rusiya Federasiyasında qadağan olunmuş Meta təşkilatına məxsusdur), "Oracle" 58% (145,5 milyard dollara qədər) daxildir. Eyni zamanda, "Tencent" brendi 4% (135,2 milyard dollara qədər) ucuzlaşıb.
Fransız brendi "Louis Vuitton" 12-ci yeri tutaraq ilk onluğa düşüb. Onun dəyəri cəmi 4% artıb (129,9 milyard dollar).