Məktəb kurikulumundan bir tapmaca sosial şəbəkələrin yetkin istifadəçiləri üçün bir çox problem yaradıb.
İlk baxışdan bu, elementar bir nümunədir. Ancaq böyüklər üçün tez-tez çaşqınlıq yaradır.
Lent.az-ın xəbərinə görə, haqqında danışacağımız tənlik sadə görünsə də, burada bir çox insan klassik səhvə yol verir.
Ancaq iddialara görə, hətta uşaq düzgün cavabı tapa bilər.
Beləliklə, diqqət yetirin: 6:2(1+2) nə qədər edəcək?
Eşitdiyiniz ən çox yayılmış versiyalar bunlardır: 1, 3, 9 və hətta 12. Böyüklər şübhə etməyə başlayır, qaydaları xatırlayır, öz aralarında mübahisə edirlər.
Niyə? Hər şey tez-tez unudulan və ya qarışıq olan hərəkətlərin ardıcıllığı ilə bağlıdır. Bu ifadəni necə düzgün həll edəcəyimizi addım-addım araşdıraq.
Addım 1. Mötərizədə nə olduğunu hesablayın
Əvvəlcə mötərizədə olan əməliyyatlar yerinə yetirilir. Bu, göz ardı edilə bilməyən əsas riyazi prinsipdir:
1 + 2 = 3
İndi ifadə belə olur:
6 : 2 × 3
Addım 2. Bölmə və vurma qaydasını müəyyənləşdirin
Burada əsas məqam var: bölmə və vurma eyni səviyyəli hərəkətlərdir. Onlar soldan sağa, görünüş qaydasında yerinə yetirilir.
Yəni:
• Əvvəlcə 6 : 2 = 3
• Sonra 3 × 3 = 9
Cavab: 9
Niyə qarışıqlıq yaranır?
Bəziləri 2(1+2) ifadəsini vahid bir bütöv kimi qəbul edir, sanki mötərizədə vurma “yapışqan” mənasını daşıyır və əqli olaraq belə qruplaşdırır: 6 : [2(1+2)] = 6 : (2×3) = 6 : 6 = 1.
Bu, yanlış nəticəyə gətirib çıxarır. Amma riyaziyyatın qaydaları baxımından - əvvəlcə mötərizələr, sonra bölmə və vurma ardıcıllıqla soldan sağa, aralarında prioritetlər olmadan.