(R) Yeni il ərəfəsində Bakı küçələrində sehrli karvan - FOTO
Coca-Cola şirkətinin Santa Klausları öz köməkçiləri ilə birlikdə ailələrə də baş çəkir və onlara şirkət adından hədiyyələr bəxş edirlər.
Bu kampaniya haqda danışarkən Coca-Cola Şirkətinin Cənubi Avrasiya bölməsinin Marketinq Meneceri Əsəd Şirinov qeyd edib: “Bu bayram kampaniyasına başlamaqda bizim əsas məqsədimiz “Xoşbəxtliyi bölüş” şüarı altında insanlara sevinc və xoşbəxtlik bəxş etməkdir”.
Əsəd Şirinov qeyd edib ki, bu il Coca-Cola şirkəti üçün çox uğurlu olub. 2010-cu ildə Coca-Cola şirkəti 15-ə yaxın yeni məhsulu və qablaşdırmanı öz yerli müştərilərinə təqdim edib. Bunlardan biri ancaq Azərbaycan üçün istehsal edilən Fanta Duşes içkisi olub. Qeyd etmək lazımdır ki, Fanta Duşes içkisi satışa çıxarıldıqdan sonra bir sıra ölkələr də bu məhsula maraq göstəriblər.
“Lakin Coa-Cola şirkətini belə uğurlu şirkətə çevirən təkcə onun biznesinin genişlənməsi deyil” - deyə Ə.Şirinov qeyd edib. “Şirkətimizin əsas prioritetlərindən biri onun korporativ sosial məsuliyyət proqramıdır. Coca-Cola şirkəti biznesin, ətraf mühitin və cəmiyyətin davamlı inkişafının təmin edilməsinə yönəlmiş proqramlara xüsusi diqqət ayırır. Coca-Cola şirkəti Azərbaycanda əlil uşaqların, kimsəsiz uşaqların təhsil almasına töhfə verməkdə davam edir və QHT-lər tərəfindən təşkil olunan xeyriyyə tədbirlərində iştirak edir. Şirkət artıq Abşeron sahilyanı zonasında bir neçə təmizlik aksiyası keçirib və 2011-ci ildə onları davam etdirməyi planlaşdırır. Bu yaxınlarda Coca-Cola şirkəti Gənclər Koalisiyası tərəfindən “Ekologiyanın dostu” mükafatına layiq görülüb”.
“Bizim şirkət Azərbaycanda sağlam və fəal həyat tərzini təbliğ edə bildiyi üçün həddən artıq şaddır. Şirkətimiz Azərbaycan Olimpiya atletlərinin Olimpiya oyunlarında iştirakına töhfə verib, xüsusi Olimpiya oyunlarına sponsorluq edib və Olimpiya Qaçış Gününü təşkil edib. Coca-Cola şirkəti Bakıdan Gəncəyə qədər Azərbaycan velosiped yürüşü həftəsini fəal şəkildə dəstəkləyir və gənclər arasında futbol turnirləri keçirir. Biz Pozitiv Yaşa və 2020-ci il üçün strateji planlaşdırmamızın əsas tərkib hissəsi olan sosial, ətraf mühit, mədəniyyət və korporativ sosial məsuliyyət proqramlarını davam etdirəcəyik” – deyə Ə.Şirinov qeyd edib.
Bu kampaniya haqda danışarkən Coca-Cola Şirkətinin Cənubi Avrasiya bölməsinin Marketinq Meneceri Əsəd Şirinov qeyd edib: “Bu bayram kampaniyasına başlamaqda bizim əsas məqsədimiz “Xoşbəxtliyi bölüş” şüarı altında insanlara sevinc və xoşbəxtlik bəxş etməkdir”.
Əsəd Şirinov qeyd edib ki, bu il Coca-Cola şirkəti üçün çox uğurlu olub. 2010-cu ildə Coca-Cola şirkəti 15-ə yaxın yeni məhsulu və qablaşdırmanı öz yerli müştərilərinə təqdim edib. Bunlardan biri ancaq Azərbaycan üçün istehsal edilən Fanta Duşes içkisi olub. Qeyd etmək lazımdır ki, Fanta Duşes içkisi satışa çıxarıldıqdan sonra bir sıra ölkələr də bu məhsula maraq göstəriblər.
“Lakin Coa-Cola şirkətini belə uğurlu şirkətə çevirən təkcə onun biznesinin genişlənməsi deyil” - deyə Ə.Şirinov qeyd edib. “Şirkətimizin əsas prioritetlərindən biri onun korporativ sosial məsuliyyət proqramıdır. Coca-Cola şirkəti biznesin, ətraf mühitin və cəmiyyətin davamlı inkişafının təmin edilməsinə yönəlmiş proqramlara xüsusi diqqət ayırır. Coca-Cola şirkəti Azərbaycanda əlil uşaqların, kimsəsiz uşaqların təhsil almasına töhfə verməkdə davam edir və QHT-lər tərəfindən təşkil olunan xeyriyyə tədbirlərində iştirak edir. Şirkət artıq Abşeron sahilyanı zonasında bir neçə təmizlik aksiyası keçirib və 2011-ci ildə onları davam etdirməyi planlaşdırır. Bu yaxınlarda Coca-Cola şirkəti Gənclər Koalisiyası tərəfindən “Ekologiyanın dostu” mükafatına layiq görülüb”.
“Bizim şirkət Azərbaycanda sağlam və fəal həyat tərzini təbliğ edə bildiyi üçün həddən artıq şaddır. Şirkətimiz Azərbaycan Olimpiya atletlərinin Olimpiya oyunlarında iştirakına töhfə verib, xüsusi Olimpiya oyunlarına sponsorluq edib və Olimpiya Qaçış Gününü təşkil edib. Coca-Cola şirkəti Bakıdan Gəncəyə qədər Azərbaycan velosiped yürüşü həftəsini fəal şəkildə dəstəkləyir və gənclər arasında futbol turnirləri keçirir. Biz Pozitiv Yaşa və 2020-ci il üçün strateji planlaşdırmamızın əsas tərkib hissəsi olan sosial, ətraf mühit, mədəniyyət və korporativ sosial məsuliyyət proqramlarını davam etdirəcəyik” – deyə Ə.Şirinov qeyd edib.
1603