Arıqlamaq üçün hansı çörəyi  yemək olar?
29 may 2024 12:09 (UTC +04:00)

Arıqlamaq üçün hansı çörəyi yemək olar?

Mütəxəssislər ən sağlam çörək növünü açıqlayıblar.

Lent.az xarici mətbuata istinadən xəbər verir ki, insanların əksəriyyəti arıqlamaq üçün çörəyi pəhrizdən çıxarır. Lakin bu düzgün fikir deyil. 

Bütün taxıl

Dietoloqların çörəyin faydalılığını qiymətləndirdiyi əsas meyarlardan biri onun tərkibidir. Kəpək unundan hazırlanmış tam taxıl çörəyi arıqlamaq üçün ideal çörək növüdür. Tərkibində taxılın bütün hissələri var. Yüksək səviyyədə lif, B vitaminləri və minerallar təmin edir.

Tam taxıl çörəyi həzmi yaxşılaşdırmağa, qan şəkərinin səviyyəsini sabitləşdirməyə və ürək-damar xəstəlikləri riskini azaltmağa kömək edir.

Turşu çovdar çörəyi

Çovdar buğda ilə müqayisədə daha çox lif ehtiva edir və turş xəmir bağırsaqlarda faydalı bakteriyaların sayını artırır, onun mikroflorasını yaxşılaşdırır.

Qlütensiz

Belə çörəyin əsasını adətən düyü, qarğıdalı və ya qarabaşaq unu təşkil edir. Dietoloqlar bədəninizin kifayət qədər lif və qida maddələri almasını təmin etmək üçün bütün taxıl tərkibli özü olmayan çörəkləri seçməyin vacibliyini vurğulayırlar.

Mayasız

Çox vaxt turş xəmirlə hazırlanır, bu da həzmi yaxşılaşdırır.

Ancaq yadda saxlamaq lazımdır ki, bu texnologiya ilə hazırlanmış yüksək keyfiyyətli çörək seçmək asan deyil.

1 2 3 4 5 İDMAN XƏBƏRLƏRİ
# 12402
avatar

Arzu Qurbanlı

Oxşar yazılar