Bəzən tarix deyəndə insanların diqqətini xüsusilə çəkmək olmur. Çünki onları daha çox yeniliklər cəlb edir. Hətta darıxdırıcı tarix dərslərindən bezənlər belə olur.
Bu məqalədə Lent.az-ınn əməkdaşı sizə tarixdən gözünüzü ayıra bilməyəcəyiniz məqamları təqdim edəcək. Sürprizlərə hazır olun!
Pablo Pikasso və Bricit Bardo, 1956
1956-cı ildə, Kann Film Festivalı zamanı, fransız kino ulduzu Briqit Bardo və ispan rəssam Pablo Pikasso Vallaurisdəki emalatxanada görüşüblər. Bu görüş, LIFE jurnalının fotoqrafı Jerom Brier tərəfindən sənədləşdirilib və sənət və mədəniyyət tarixində əlamətdar bir an kimi yadda qalıb.
Bardo, artıq 17 filmdə rol almış və beynəlxalq şöhrət qazanmışdı. Pikasso isə 74 yaşında, kubizmin öncüsü və müasir sənətin simvolu kimi tanınırdı. Görüş zamanı Pikasso, Bardo üçün portret çəkməkdən imtina edib. Bunun səbəbi dəqiq bilinmir, lakin bəzi mənbələrə görə, Pikasso artıq başqa bir ilham mənbəyi olan Silvett David ilə işləyirdi. Silvett David, Pikassonun "Ponytail dövrü" adlandırılan mərhələsində əsas model olmuşdu və onun saç düzümü Bardoya da təsir etmişdi.
Bu görüş, iki fərqli nəsil və sənət formasının toqquşması kimi qiymətləndirilir. Bardo, Pikassonun emalatxanasında onun əsərlərinə heyranlıqla baxarkən, Pikasso isə onun gəncliyinə və enerjisinə maraq göstərib. Bu an, sənət və kino dünyasının iki ikonunun qarşılaşması kimi tarixə düşüb.
4 uşaq satılır, 1948
1948-ci ildə çəkilmiş bu ürəkdağlayan fotoşəkil, ABŞ-ın Çikaqo şəhərində yaşayan Lucille Chalifoux adlı bir ananın dörd övladını satmaq məcburiyyətində qaldığı acı reallığı əks etdirir. Fotoşəkildə, evin qarşısında "4 uşaq satılır, içəridə soruşun" yazılı lövhənin yanında, pilləkənlərdə oturan dörd uşaq və arxa planda başını aşağı salaraq üzünü gizlədən ana təsvir olunub.
Lucille Chalifoux, işsiz bir kömür maşını sürücüsü ilə evli idi və beşinci uşağına hamilə idi. Ailə, evdən çıxarılma təhlükəsi ilə üz-üzə qaldıqda, Lucille uşaqlarını satmaq qərarına gəldi. Fotoşəkil, 1948-ci il avqustun 5-də "The Vidette-Messenger" qəzetində yayımlandıqdan sonra ölkə üzrə geniş yayılmış və ictimaiyyətin diqqətini cəlb etmişdi.
Fotoşəkildəki uşaqların adları və yaşları belə idi: yuxarıda Lana (6 yaş) və Rae (5 yaş), aşağıda Milton (4 yaş) və Sue Ellen (2 yaş). Lucille, fotoşəkil çəkilərkən üzünü kameradan gizlədərək, bu vəziyyətin utancını ifadə edirdi.
Fotoşəkil yayımlandıqdan sonra, ailəyə iş təklifləri və maliyyə yardımları gəlsə də, bu yardımlar kifayət etmədi. Nəticədə, Lucille bütün uşaqlarını, o cümlədən hamilə olduğu beşinci uşağını da satdı. Uşaqların hər biri fərqli ailələrə verildi və onların həyatı müxtəlif istiqamətlərdə davam etdi.
Bu fotoşəkil, yoxsulluğun və ümidsizliyin insanları necə çarəsiz qərarlar almağa məcbur edə biləcəyini göstərən tarixi bir sənəddir. Eyni zamanda, bu hadisə, cəmiyyətin sosial problemlərə qarşı daha həssas və anlayışlı olmasının vacibliyini vurğulayır.
Londonun East End-də həyat, 1902
1902-ci ildə Londonun East End bölgəsində çəkilmiş bu təsirli fotoşəkil, iki qadının gündəlik həyat mübarizəsini əks etdirir. Onlar, yorğun və əyilmiş vəziyyətdə, paltaryumaqla məşğuldurlar. Ətrafdakı köhnə binalar və yoxsulluq şəraiti, o dövrün çətinliklərini və insanların qarşılaşdığı sosial problemləri nümayiş etdirir.
Bu görüntü, məşhur amerikalı yazıçı Jack London tərəfindən çəkilib. O, 1902-ci ildə Londonun yoxsul bölgələrində yaşayaraq, oradakı insanların həyatını sənədləşdirib və bu təcrübələrini "The People of the Abyss" adlı kitabında təsvir edib. London, bu dövrdəki acınacaqlı şəraiti və insanların gündəlik mübarizəsini əks etdirən bir çox fotoşəkil çəkib.
Bu fotoşəkil, o dövrün sosial və iqtisadi çətinliklərini, xüsusilə də qadınların üzləşdiyi ağır iş şəraitini və yoxsulluğu göstərir. Eyni zamanda, bu görüntü, insanların bir-biri ilə olan əlaqələrini və gündəlik həyatlarında göstərdikləri dözümlülüyü nümayiş etdirir.
Bu cür fotoşəkillər, tarixə bir pəncərə açaraq, keçmişdəki insanların həyatını daha yaxşı anlamağımıza kömək edir və onların yaşadıqları çətinlikləri unutmamağımızı təmin edir.