“Yaşayan Nostradamus” adlandırılan braziliyalı ekstrasens Atos Salome yeni bədbin proqnoz verib.
Lent.az-ın xarici mediaya istinadla xəbərinə görə, qeyd edilir ki, bu dəfə görücü Meqan Marklın gələcəyi, o cümlədən aprel ayında satışa çıxardığı As Ever brendinin ikinci seriyası ilə bağlı planları haqqında danışıb.
Salome, markanın Marklın ictimai personasının bir uzantısı olaraq düşünüldüyünü söyləyib, lakin "uzunmüddətli ardıcıllığın" olmadığını xəbərdar edib.
Onun sözlərinə görə, brend struktur maneələrlə üzləşir:
"Vizual olaraq minimalist tendensiyalara uyğun gəlsə də, Dior və ya Loewe kimi tanınmış brendlər tərəfindən qiymətləndirilən simvolik dərinlik və arxetipik şəxsiyyətdən məhrumdur. Təşəbbüsün əsas məqsədi geopolitikdən daha az kommersiyadır: Harri və Meqanı qlobal təsir səhnəsində yenidən yerləşdirmək cəhdi".
"Yaşayan Nostradamus" əlavə edib ki, o, "audivizual mediada Meqanın imicinin getdikcə pisləşməsini" görür:
"Qadın problemlərinə və ya sosial təsirlərə yönəlmiş rebrendinq cəhdlərinə baxmayaraq, rəhbərlər və prodüserlər artıq onun adını "həddən artıq qiymətləndirilmiş" hesab edirlər...
Onun imici getdikcə daha çox piləşir, xüsusən də ənənəvi mediada. Onun layihələrində simvolik dərinliyin olmaması və diskurs və praktika arasında əlaqənin kəsilməsinin dərk edilməsi onun nüfuzunu sarsıdır".