Supermarketlərin ən  böyük hiyləsi   AÇIQLANDI: siz fərqinə varmadan pul itirirsiniz
05 avqust 2025 11:41 (UTC +04:00)

Supermarketlərin ən böyük hiyləsi AÇIQLANDI: siz fərqinə varmadan pul itirirsiniz

Supermarketdə alış-veriş bir çoxları üçün adi hala çevrilib, yorğunluq və qıcıqlanmaya səbəb olur. Bununla belə, ekspertlər bunun yeganə səbəb olmadığını deyirlər - çoxumuz məhsul seçərkən eyni səhvlərə yol veririk.

Lent.az bu barədə istehlakçı davranışı üzrə analitiklərin fikrinə istinadən məlumat verir.

Niyə göz səviyyəsində rəflərə çatmamalısınız?

Which təşkilatı ekapertlərinin sözlərinə görə, göz səviyyəsində yerləşən məhsullar ən çox yuxarıda və ya aşağıda olan analoqlardan daha bahalı olur. Daha cəlbedici görünmələrinə baxmayaraq, bu yalnız bir marketinq hiyləsi ola bilər. Tədqiqatlar göstərir ki, aşağı baxmaq daha sərfəlidir - ən yaxşı təkliflər tez-tez orada gizlənir.

Bundan əlavə, tanınan loqo və ya premium brend daha yüksək keyfiyyətə zəmanət vermir. Bəzi araşdırmalar göstərir ki, ucuz mallar, xüsusən də supermarketin öz brendinə məxsus mallar nəinki daha bahalı mallar qədər yaxşı, hətta ondan da yaxşı ola bilər.

Supermarketlər qərarlarımızı necə manipulyasiya edir

Müştəri davranışına təsir göstərməyin ən mürəkkəb yollarından biri satışları maksimuma çatdıran məhsulların rəflərdə yerləşdirilməsi strategiyası olan planoqramdır. Bu təcrübəni Nottinqem Universitetinin Əməliyyat Tədqiqatları üzrə professoru Qrem Kendall şərh edib. O izah edib ki, planoqram istehlakçı psixologiyasına əsaslanan məhsulların təşkili üçün sxem və ya modeldir.

Professor Kendalın sözlərinə görə, bu təcrübədə “göz səviyyəsi – satın alma səviyyəsi” prinsipindən fəal şəkildə istifadə olunur. Onun mahiyyəti ondan ibarətdir ki, mağazanın daha sürətli satmaq istədiyi məhsulların yerləşdirildiyi göz qabağındadır - əksər hallarda bunlar daha bahalı brendlərdir. Eyni zamanda, ekonom sinif malları və ya mağazanın öz brendinin məhsulları, bir qayda olaraq, başın üstündə və ya bel səviyyəsindən aşağı yerləşdirilir.

Şaquli yerləşdirmə ilə yanaşı, məhsulun koridordakı mövqeyi də vacibdir. Kendalın qeyd etdiyi kimi, cərgənin əvvəlindəki məhsullar alıcı üçün daha az nəzərə çarpır, çünki bir insanın yeni bir rəfə uyğunlaşması üçün bir az vaxt lazımdır. Buna görə gəlirli və ya populyar əşyalar sıranın mərkəzinə və ya sonuna yaxın yerləşdirilir.

Ərzaq alarkən pula necə qənaət etmək olar

Marketinq hiylələrinə düşməmək üçün mütəxəssislər aydın bir planla başlamağı məsləhət görürlər. Ən yaxşı həll, zəruri alışların siyahısını əvvəlcədən hazırlamaq və ona ciddi riayət etməkdir. Bu, impulsiv alış-verişlərdən qaçmağa kömək edəcək.

Ekspertlər onu da qeyd edirlər ki, supermarketlər bilərəkdən süd, çörək və yumurta kimi əsas məhsulları satış sahəsinin müxtəlif yerlərində və mümkün qədər bir-birindən uzaqda yerləşdirirlər. Məqsəd müştərini mümkün qədər çox rəfdən keçməsi və yol boyu səbətə əlavə əşyalar əlavə etməsidir.

Bundan əlavə, istehlakçıların diqqətini yüksək səsli reklam lövhələri, mövsümi təkliflər və ya keçidlərin sonundakı gözəl dizayn edilmiş vitrinlər yayındıra bilər.

Bütün bu elementlər aktuallıq və dəyər hissi yaratmaq üçün nəzərdə tutulmuşdur. Bununla belə, mütəxəssislər soyuqqanlı davranmağı və vizual qıcıqlandırıcılara məhəl qoymamağı məsləhət görürlər - bu, lazımsız xərclərdən qaçmağın yeganə yoludur.
 

1 2 3 4 5 İDMAN XƏBƏRLƏRİ
# 1224

Oxşar yazılar