Paris restoranlarında FIRILDAQÇILIQ:  Turistlərə bahalı adı altında ucuz şərab  verilir
04 may 2025 19:10 (UTC +04:00)

Paris restoranlarında FIRILDAQÇILIQ: Turistlərə bahalı adı altında ucuz şərab verilir

Bir çox məşhur turistik məkanlarda səyahətçilər “tələ restoranları” adlandırılanların qurbanı olmaq riski ilə üzləşirlər. Tipik olaraq, bunlar şəhərlərin ən məşhur ərazilərindəki müəssisələrdir, burada qonaqlara şişirdilmiş qiymətlərlə orta səviyyəli yeməklər verilir, çox vaxt yerli mətbəxlə heç bir əlaqəsi olmur.

Lent.az-ın xəbərinə görə, bu arada, “Le Parisien”in araşdırmaçı jurnalistləri müəyyən ediblər ki, bəzi Paris kafe və restoranları turistlərə tez-tez ucuz şərab təqdim edir, lakin onlardan çox pul alırlar.

Araşdırma müəllifləri müəyyən ediblər ki, şərab menyusundan təxminən 9 avroya sifariş edilən premium Chablis stəkanı təxminən 5 avroya başa gələn Sauvignon ilə əvəz edildikdə, az sayda müştəri fərqi görüb. Bununla belə, iki sommelier bir qəzet müxbirinin sorğusuna cavab olaraq özlərini ingilisdilli turist kimi təqdim edən bir sıra bistro və brasseriyalara baş çəkərkən dəyişdirilmiş şərabları aşkar ediblər.

Restoran və barların ofisiantları daha sonra qəzetə bildiriblər ki, bu təcrübə xüsusilə çox sayda turistə xidmət göstərən ərazilərdə geniş yayılıb.

Restoranlarda 30 illik təcrübəsi olan Sara adlı ofisiant deyir: "İstədiyiniz şərabı təqdim edə bilərsiniz. İnsanların onu tanımaq üçün dad hissi yoxdur... Sommelier fərqi bilir, turistin isə bundan xəbəri yoxdur. Hətta bəzən şərabın qalanını bir şüşəyə tökürəm".

Bu arada Tristan adlı ofisiant qeyd edib ki, daha bahalı şüşəni açmamaq üçün ona daha ucuz şərab vermək əmri verilib, açıq qalsa xarab ola bilər.

"Ən bahalı şüşə çox tez bitərsə, sahibi bizi danlayırdı. Müştəri bu hiyləni yalnız bir dəfə kəşf etdi. O, sommelier idi", - o əlavə edib.

Öz növbəsində, bir stəkan üçün 7,50 avro olduğu ehtimal edilən “Sancerre”nin menyuda olan 5,60 avroya aşağı dərəcəli Sauvignon ilə əvəz edildiyini dərhal görən sommelier Marina Cuberti bu təcrübədən heyrətlənmir.

"Müştəri və şərab etiketinin imici, işini yaxşı görən şərab istehsalçısı və restoran sahibləri üçün utanc vericidir. Biz şərabın vətəni olan Fransadayıq. İstehlakçını həvəsləndirmək lazımdır", - o gileylənib.

Öz növbəsində, AOC şərab istehsalçıları milli konfederasiyasına rəhbərlik edən Elzasdan olan  şərabçı Jerom Bauer şikayət edib ki, bu cür fırıldaqçılar “çox kiçik, marjinal qrup”dur, lakin onlar sənayeyə ziyan vururlar.

“Müştərini aldatmaq bizə, istehsalçılara ziyan vurur, çünki Côte du Rhône şərabı sifariş edən və Bordo şərabı alan müştəri yəqin ki, məyus olacaq və gələcəkdə həmin şərabı almaya bilər”, - o, “Le Parisien”ə söyləyib.

Eyni zamanda, “Le Parisien” ekspertləri Parisdəki turistlərə qanunun tələb etdiyi kimi, şərabın görünən etiketi olan şüşədən tökülməsini həmişə təkid etmələrini tövsiyə ediblər.

Fransa hakimiyyəti əsrlər boyu şərab fırıldaqçılığı ilə mübarizə aparır və xüsusi müfəttişlərdən yoxlamalar tələb olunur. Bununla belə, onların resursları məhduddur, çünki təkcə Parisdə 60 minə yaxın restoran, kafe, bar və digər qonaqpərvərlik müəssisələri var. Müştəriləri şərabla aldatmağa görə maksimum cəza üç il həbs və 30 min avro cərimədir.
 

1 2 3 4 5 İDMAN XƏBƏRLƏRİ
# 472

Oxşar yazılar