“Azəriqaz” İstehsalat Birliyi qaynar xəttinin xidmətlərini daha da təkmilləşdirəcək və əhaliyə yeni xidmət təklif edəcək”. Bunu Lent.az-a İB-nin baş direktorun əməyin mühafəzəsi üzrə müavini Ruslan Əliyev bildirib. Onun sözlərinə görə, yaxın 10 - 15 gün ərzində “Azəriqaz” vətəndaşların müraciətinə operativ yanaşma sistemi tətbiq edəcək ki, bununla da, şikayətlərə rəhbərlik tərəfindən birbaşa nəzarət ediləcək: "Hələlik, bu xidmətdən paytaxt sakinləri istifadə edə biləcək. Bu gün "104"-ə qazla bağlı şikayəti olan hamı zəng edir. Bu xidmətin fərqi ondadır ki, şikayətlər istiqamət üzrə birbaşa problemlə əlaqədar bölmələrə yönlənəcək".

Oxşar yazılar

“Bakcell”in dəstəyi ilə “YAŞAT” yay məktəbi Londonda
25 iyul 2025 , 17:55
“YAŞAT” və “Nar” şəhid övladları üçün unudulmaz yay düşərgəsi təşkil edib
25 iyul 2025 , 17:49
Dəyərlini qeyd edirik: MASTERCARD-ın qlobal mirasından Azərbaycanda yerli təcrübələrə uzanan SƏYAHƏTİ
25 iyul 2025 , 17:03
"Birbank"la Trendyolda yeni ödəniş imkanı – “İndi al, sonra ödə”
24 iyul 2025 , 16:07
"Azercell"in dəstəklədiyi milli komanda Avropa Qızlar İnformatika Olimpiadasında uğur qazanıb
24 iyul 2025 , 15:28
ABB-nin Yasamal filialı əvvəlki ünvanında fəaliyyətini bərpa etdi!
24 iyul 2025 , 11:16