Stüardessalar onları  əsəbiləşdirən sərnişinləri   necə çağırır?
18 oktyabr 2023 19:59 (UTC +04:00)

Stüardessalar onları əsəbiləşdirən sərnişinləri necə çağırır?

Stüardessalar həmişə nəzakətli və mehriban olmalıdırlar və buna görə də təkəbbürlü sərnişinlərlə kobud şəkildə davrana bilmirlər, həm də həmkarlarına salonda bir kobud şəxsin oturduğunu açıq deyə bilməzlər. Buna görə də kobud sərnişinlərə istinad etmək üçün xüsusi sözlərdən istifadə edirlər.

Lent.az-ın xarici mediaya istinadən xəbərinə görə, bu kodlardan biri “qiymətli”dir. Uçuş bələdçisi sərnişini “qiymətli” adlandırdıqda, əslində sərnişinin hörmətsizliyi və ya problem yaratması deməkdir. Bu termin ona görə istifadə olunur ki, komanda belə bir sərnişinlə ən yaxşı şəkildə necə davranmaq barədə razılığa gələ bilsin. Uçuş bələdçisinin sözlərinə görə, bu “qiymətli” sərnişini bütün heyət tanıyacaq və bu, həmin şəxsə göstərilən xidmət səviyyəsinə təsir edə bilər.

Başqa bir məxfi kod həmkarlarına müəyyən bir sərnişinin stüardessalar üçün cəlbedici göründüyünü bildirmək üçün istifadə olunur. Onlar adi “Hələlik” (“Goodbye”) əvəzinə “Cheerio” (əlvida) deyə bilərlər ki, bu da stüardessalarla sərnişin arasında gizli flört əlamətidir. Onlar etiraf edirlər ki, peşəkar və təmkinli qalmalıdırlar, lakin bu kod cəlbediciliyə işarə etməyə kömək edir.

Qeyd etmək lazımdır ki, stüardessalar adətən sərnişinlərin adından istifadə etmir, oturacaq nömrələrinə və fonetik əlifbaya üstünlük verirlər. Məsələn, “50-ci sıradakı Meri qəhvə istəyir” demək əvəzinə “50 Delta, 50 Kilo və ya 50 Charlie” deyəcəklər. Bu, ünsiyyəti asanlaşdırmaq və qarışıqlığın qarşısını almaq üçün edilir.

Bundan əlavə, başqa kodlar da var. Məsələn, kiminsə sizə "Philip" dediyini eşitmək o demək ola bilər ki, siz hansısa yolla narazılıq yaratmısınız və siz daha keyfiyyətli xidmət gözləməlisiniz. Bu termin PILP – Passenger I'd Like to Punch (vurmaq istədiyim sərnişin) abbreviaturasından gəlir, lakin zaman keçdikcə daha incə və daha az aqressiv olur.

1 2 3 4 5 İDMAN XƏBƏRLƏRİ
# 2877
avatar

Oxşar yazılar