Abonentlərə göstərilən xidmətin qiymətləndirilməsi və müştəri məmnunluğunun yoxlanılması məqsədi ilə “QBS Consulting” MMC tərəfindən 2000 abonent arasında sorğu keçirilib.
Lent.az xəbər verir ki, birliyin “ASAN xidmət” və “ASAN Kommunal” mərkəzlərindəki xidmətləri, eləcə də 104/185 Çağrı mərkəzinin və Qəza xidmətinin əməkdaşlarının fəaliyyəti barədə abonentlər arasında sorğu aparan “QBS Consulting” MMC son olaraq “Azəriqaz” İB-nin ümumi fəaliyyəti, yenilikləri, elan və bildirişləri necə əldə etmələri ilə bağlı sorğu keçirib.
Respondentlərin ümumi düşüncələrinin öyrənildiyi sorğuda rəyi soruşulanların 63 %-i ümumilikdə Birliyin fəaliyyətini yaxşı qiymətləndirib. 23%-inin münasibəti orta, 8%-nin isə pis olub. Sorğunun nəticələri barədə göstərilən diaqramlardan daha ətraflı məlumat əldə edə bilərsiniz.