Oruc tutanda   orqanizmdə nələr baş verir?
28 noyabr 2023 18:25 (UTC +04:00)

Oruc tutanda orqanizmdə nələr baş verir?

Dietoloqlar adətən oruc günlərini insanın yeməkdən tam imtina etmək əvəzinə daha az kalori (adətən 1500 kkal daxilində) istehlak etdiyi və müəyyən qidaları (şirniyyatlar, fast food, yağlar, duz) pəhrizindən xaric etdiyi dövrlər hesab edir.

Lent.az xarici KİV-ə istinadən xəbər verir ki, bu barədə qastroenteroloq Yekaterina Kaşux məlumat verib.

“Ən çox arıqlamaq istəyənlər oruc günlərini özləri üçün təyin edirlər. Bəzi hallarda bu, həqiqətən kömək edir. Bir sıra tədqiqatlar göstərib ki, “oruc” günlərinin adi günlərlə əvəz olunduğu pəhriz istehlak edilən kalorilərin gündəlik bir qədər azaldılmasından daha təsirli olur. Lakin bu üsullar arasında ciddi fərq aşkar etməyən tədqiqatlar da var”, - Kaşux qeyd edib.

Həkimin fikrincə, insanın özünə təyin etdiyi oruc günləri arıqlamaq üçün ən uğurlu yol deyil.

“Birincisi, kalori balansını saxlamaq çətindir. Bir insana elə gəlir ki, oruc tutmaqla o, həddindən artıq yeməyin nəticələrini düzəldə bilər. Buna görə də tez-tez belə bir vəziyyət yaranır ki, insan bəzi günlərdə kaloriləri əhəmiyyətli dərəcədə yüksəldir. Yəni, qeyri-məhdud fast food və şirniyyat yeyir, digər günlərdə isə yalnız alma və kefir ilə qidalanır.

İkincisi, aclığa həm psixoloji, həm də fizioloji cəhətdən dözmək çətindir, oruc tutan günlərdə bir çox insanların fəaliyyəti, diqqəti azalır, əhval-ruhiyyəsi pisləşir.

Üçüncüsü, balanssız qidalanma və monodietlər mədə-bağırsaq traktının pozulmasına, vitamin və mineralların çatışmazlığına səbəb ola bilər”, - həkim xəbərdarlıq edib.

Bu metodun effektivliyi həqiqətən özünü göstərir. Çünki oruc tutandan dərhal sonra çəki həqiqətən bir qədər azalır. Ancaq bu, yağdan xilas olmaq üçün deyil, artıq mayenin çıxarılması səbəbindən baş verir.

“Ana və nənələrimizin dövründə oruc tutmaq çox dəbdə idi, lakin indi əksər mütəxəssislər arıqlamağın bu üsulunu ağlabatan hesab etmirlər. Normal çəki saxlamaq və hiss etmək üçün kaloriləri, zülalları, yağları və karbohidratları balanslaşdıran sağlam bir pəhriz qurmalı, həmçinin müntəzəm fiziki fəaliyyəti unutmamalısınız. Bu, əksər insanlar üçün ən uyğun üsuldur”.

Kaşuk qeyd edib ki, oruc günləri yalnız dietoloqun tövsiyəsi və onun nəzarəti altında həyata keçirilə bilər.

“İnternetdən gələn tövsiyələrə və ya öz hisslərinizə əməl etməyə çalışmaq sağlamlıq problemlərinə səbəb ola bilər. Oruc günləri hamilə və laktasiya edən qadınlar, şəkərli diabet və həzm sistemi xəstəlikləri olan insanlar tərəfindən hər hansı bir xəstəlik və ya xroniki xəstəliklərin kəskinləşməsi zamanı keçirilməməlidir. Əlbəttə, yadda saxlamalıyıq ki, oruc tutan günlər istehlak edilən kalorilərin sayını azaltmağın yalnız bir yoludur.

Bu yolla “tullantılardan və toksinlərdən xilas olacağıq” miflərinə inanmağa ehtiyac yoxdur. Sağlam bir bədəni təmizləməyə ehtiyac yoxdur - o, özü ilə mükəmməl şəkildə öhdəsindən gəlir. Əgər metabolik xəstəliklər yaranırsa, o zaman həkimə müraciət etmək və pəhriz saxlamamaq lazımdır”, - həkim yekunlaşdırıb.

# 1728
avatar

Fidan İlqar

Oxşar yazılar