Çox yemək istəyinin qarşısını almaq üçün 3 qayda
27 may 2022 09:45 (UTC +04:00)

Çox yemək istəyinin qarşısını almaq üçün 3 qayda

Lent.az sizə çox yemək istəyinin qarşısını almaq üçün qaydaları təqdim edir:

1. Başqa fəaliyyətlə məşğul olmayın

Televizor izləyərək və ya kitab oxuyaraq yemək yeməkdən qaçın. Yataqda nəsə yeməməyə diqqət edin. Yeməyi sadəcə qidalanmaq üçün yeyin. 


2. Diqqətinizi yeməyə cəmləyin

Yemək yeyən zaman, fikriniz tamamilə yeməkdə olmalıdır və diqqətinizi dağılmamalıdır. Telefonu, kompyuteri, kitabı masadan uzaq saxlayın. Aclıq və toxluq siqnalını anlamaq üçün diqqətiniz yayınmamalıdır.


3. Yavaş yeyin

Yavaş yeyin və yeməyinizi yaxşı çeynəyin. Həzm ilk ağızdan başlayır. Yeməkləri yaxşı çeynəyərək rahat həzm olunmasına kömək edə bilərsiniz. Ağızınızdakı yemək bitməmiş əlinizi boşqaba aparmayın.

# 2100
avatar

Oxşar yazılar