Supermarketlərdə tez-tez diqqəti müəyyən bir məhsula yönəldən, şüuraltı olaraq insanı həqiqətən ehtiyac duymadığı bir şeyi almağa məcbur edən xüsusiyyətləri görə bilərsiniz.
Lent.az-ın xarici mediaya istinadla məlumatına görə, əslində, müştərini mağazada əvvəlcədən planlaşdırdığından daha çox pul xərcləməyə təşviq etməyin bir neçə yolu var.
Kassirin qarşısında şirniyyat. İstənilən supermarketin kassasının qarşısında adi həyatda heç vaxt insanı maraqlandıra bilməyən şirniyyatlar var. Amma əgər alıcı acdırsa və işdən evə gedirsə, supermarket kassasında növbəyə dayanırsa, o, şokolad çubuğu almağa həvəs göstərə bilər.
Ön tərəfdə ətirli və gözəl əşyalar. Əksər supermarketlərin girişində gözəl çiçəklər var və öz çörəkxananızın qoxusu həmişə alıcının dad qönçələrini təhrik edir. Bu, insanı impulsiv alış-verişə daha çox meylli edir. Üstəlik, daha gözəl yemək lövhələri və ya parlaq reklamlar da aclığa səbəb olur.
Tərəvəz və meyvələr əvvəlcədən kəsilir. İnsanlar gözləri ilə yeməyi sevirlər və buna görə də supermarket işçiləri tərəfindən əvvəlcədən kəsilən gözəl təzə meyvələr çox vaxt insanı onları almağa təşviq edir. Axı, alıcı işin yarısının onun üçün görüldüyünü düşünür və bu, hətta sərfəlidir!
Böyük alış-veriş arabaları. Ekspertlər hesab edirlər ki, böyük bir araba şüuraltı olaraq alıcıdan onu doldurmasını tələb edir. Bu cür arabalarla insanlar əvvəlcə planlaşdırdıqlarından 40 faiz daha çox pul xərcləyirlər.
Adi yumurtalar mağazanın dərinliklərində gizlədilir. Supermarketdə hər zaman çətin tapılan məhsullar var ki, onlardan biri də yumurtadır. Bu üsul alıcıları koridorlarda yumurta axtarmağa və öz növbəsində aldıqları digər əşyaları tapmağa məcbur edə bilir. Başqa bir üsul yumurtaların yerini tez-tez dəyişdirməkdir.
Bahalı məhsullar göz səviyyəsində qoyulur. Daha ucuz alternativlər həmişə aşağı rəflərdə olur və göz səviyyəli əşyalar daha bahalı brend adlar, yəni supermarketlərin almaq istədiyiniz məhsullar olur.
Yavaş musiqi səsləndirilir. Supermarketlər rahat bir atmosfer yaratmaq və sizi daha uzun müddət mağazada saxlamaq üçün daha yavaş musiqi səsləndirməyə meyllidirlər.