28-30 aprel tarixlərində Bakı küçəsində keçiriləcək Azərbaycan Qran Prisində unudulmaz təcrübəyə hazır olun.
Lent.az qarşıdan gələn həyəcanlandıran hadisə haqqında bilmək lazım olan hər şeyi təqdim edir.
Trasdakı Rekordlar: Dövrə Rekordu kimə məxsusdur?
Hazırkı dövrə rekordçusu 2019-cu ildə 1:43.009 ilə inanılmaz nəticə əldə edən Çarlz Leklerdir.
Azərbaycan Qran Prisi neçə dövrədən ibarətdir?
Azərbaycan Qran Prisi 51 dövrədən ibarətdir və ümumilikdə 306,049 km məsafəni əhatə edir.
Bakı Şəhər Halqasınn tarixi
Bakı Las-Veqas Qran Prisinin təqdimatından əvvəl Formula 1 təqviminə əlavə edilən ən yeni küçə halqası idi.
Trek təqdim olunduğu gündən tez bir zamanda pərəstişkarların sevimlisinə çevrildi və Monako, Melburn, Sinqapur və Veqas kimi ikonik küçələrin sıralarına qoşulub.
Dövrədə həyəcanverici anlar: İlk Qran Pri nə vaxt olub?
Bakıda keçirilən ilk Qran Pri Avropa Qran Prisi kimi 2016-cı ildə keçirilib. O vaxtdan bəri bu, müəyyən bir tədbirə çevrildi və Azərbaycan Qran Prisi adlandırıldı.
2016-cı il Avropa Qran Prisində “Mercedes”də Niko Rosberqin, “Ferrari”də Sebastyan Fettelin və “Force İndia”da Serxio Peresin qalibiyyəti qeydə alınıb.
2017-ci ildə Daniel Rikkardo ilk Azərbaycan Qran Prisini qazandı, Valtteri Bottas “Mercedes”də ikinci, Lance Stroll “Williams”da üçüncü oldu.
Bənzərsiz Halqa
Bakı küçə dairəsi şəhərin qədim və mənzərəli divarları arasından dolanan geniş və açıq uzanmaların və dar, dönmə hissələrinin bənzərsiz vəhdətidir.
Halqanın Bakı sahili boyu uzanan hissəsi əsas düz sürüş zonasıdır, trekin böyük hissəsi isə köhnə şəhərin dolambac küçələrindən keçir.
Birinci və üçüncü sektorlarda iki zonada tənzimlənən spoylerdən istifadəyə icazə verilir.
Bakı küçəs halaqası Azadlıq Meydanı ilə birləşmədən başlayır və lap əvvəldən maraqlı mənzərə təqdim edir.
Azadlıq meydanını keçdikdən sonra halqa Hökumət Evinin ətrafında dolanır və sürücülər üçün çətin hissə yaradır.
Bu texniki bölmə dəqiq sürüş tələb edir, çünki avtomobillər sıx döngələrdə hərəkət edir.
Şirvanşahlar Sarayına və Qız Qalasına doğru 1 km (0,62 mil) məsafədə qərbə doğru hərəkət edərkən yüksək sürətli həyəcana hazır olun.
Sürücülər növbəti çətin hissədən əvvəl dərhal sürətlənərək, inanılmaz sürətlərə çataraq avtomobillərinin limitlərini aşacaqlar.
Sürücülər avtomobillərinin hüdudlarını və öz sürücülük qabiliyyətlərini aşamalı olduğu 7,6 m (25 fut) ensiz eniş yolu ilə qarşılaşaqcaqlar.
Çətin yoxuşlu keçiddən sonra halqa İçərişəhəri dövrə vuraraq şəhərin qədim divarlarının və tarixi yerlərinin heyrətamiz mənzərəsini təqdim edir.
Maşınlar dar küçələrdə hərəkət etdiyi üçün bu bölmə dəqiq sürüş tələb edir.
Dövrənin sonuncu hissəsi Neftçilər prospekti boyunca 2,2 km (1,4 mil) əraziyə açılır və sürücüləri start xəttinə aparır.
Bu yüksək sürətli uzanma, sürücülərin son dəfə avtomobillərinin hüdudlarını aşaraq dövrəni tez bitirməyi təmin edir.
Ən yaxşı izləmə nöqtələri
Ən yaxşı izləyici təcrübəsi üçün baş Abşeron tribunası əla seçimdir.
Burada siz avtomobillərin təxminən 350 km/saat sürətlə 90 dərəcə 1-ci döngədə tormozladığını görəcəksiniz və çox güman ki, ötmələrin əksəriyyətinin də şahidi olacaqsınız.
Avtomobillərin Qoşa Qala qapısından keçərək 13-15-ci döngədən super sürətli hissəyə qədər hərəkətinə baxa biləcəyiniz İçərişəhər tribunası daha bir maraqlı mənzərəli nöqtədir.