Marketoloq Ken Seqall “Apple” şirkətinə “iPhone” adındakı “i” prefiksindən imtina etməyi tövsiyə edib.
Lent.az xəbər verir ki, onun fikrincə, bu prefiks artıq ilkin əhəmiyyətini itirib.
Bildirilir ki, əgər bu məsləhət hər hansı digər marketoloqdan gəlibsə, ona məhəl qoymamaq olar. Lakin Seqall təsadüfi bir insan deyil. Çünki 1998-ci ildə “iMac” brendini məhz o yaradıb.
Təxminən 25 il əvvəl “Apple” kompüterləri “MacMan” adlandırmağı planlaşdırmışdı. Ancaq bu ideyadan daha lakonik “iMac”in gələcəyi üçün imtina edildi. Yeni versiya innovativ İnternet bağlantısı funksiyasını vurğulamaq üçün hazırlanmışdı. “i” prefiksi tezliklə “iPod”, “iPhone”, “iPad”, “iTunes” və “iCloud” daxil olmaqla digər şirkət məhsullarının adlarına da daxil oldu.
Seqall bildirir ki, "i" artıq eyni mənanı daşımır və buna görə də brendinqdən xaric edilməlidir. İnternetin hamı üçün əlçatan olduğu müasir dünyada "i" prefiksi köhnəlmiş görünür. Bununla belə, “Apple”ın brend gücünün o qədər güclüdür ki, istehlakçılar adından asılı olmayaraq məhsulları alacaqlar.
Qeyd etmək lazımdır ki, bir çox müasir “Apple” cihazları artıq “i” prefiksi olmadan buraxılır . Onların arasında “Apple TV”, “Apple Watch”, “HomePod”, “Vision Pro”, “Mac Studio” və s. Bu məhsullar şirkətin yeni sətirlərində “i” prefiksini istifadə etməkdən uzaqlaşmağa başladığını göstərir.