Təmiri baha olan avtomobillər - Onları ALMAYIN
28 avqust 2025 16:22 (UTC +04:00)

Təmiri baha olan avtomobillər - Onları ALMAYIN

Aparılmış təhlilə görə, bazarda bəzi işlənmiş avtomobillərin ucuz olması onların potensial olaraq yüksək təmir xərcləri ilə bağlıdır.

Lent.az xəbər verir ki, böyük təmir xərclərinə görə bir sıra modellərdən qaçmaq lazımdır.

Əsas problemli modellər və onların çatışmazlıqlarını təqdim edirik:

“Nissan Murano”: Rahat avtomobildir, lakin onun variatoru sürətlə yeyilməyə meyllidir (resursu təxminən 120–180 min km) bu da titrəmələr və sürüşmələrlə özünü göstərir. Təmirin dəyəri 4-8 min manat ola bilər. V6 mühərriki də tez-tez yağ sızmalarından əziyyət çəkir.

“Land Rover Freelander II” (2006–2014) 2.2 dizel: Tam ötürücüsü və xarici görünüşü ilə cəlbedicidir, lakin mühərrik və transmissiyası daimi qulluq tələb edir. Çox vaxt enjektorlar, YDQ (TNVD) və zamanlama zənciri ilə problemlər yaranır. Tam ötürücünün muftası 120–150 min km-dən sonra sıradan çıxa bilər, bərpası isə baha başa gəlir.

“Chevrolet Captiva” və “Opel Antara” (2006–2017) dizel mühərriklərlə: Etibarlı görünməsinə baxmayaraq, tez-tez yanacaq sistemi, turbina, EGR və dizel hissəcik filtri ilə nasazlıqlar olur. Zamanlama və mufta təmiri adətən 70 min km-dən sonra tələb olunur. Mühərrikin bərpası 2-4 min manata başa gələ bilər. Benzin versiyaları daha sadədir, lakin az qənaətcildir.

“Mercedes-Benz ML W164” (2005–2011) M272 və M273 mühərriklərlə: Əsas problemlər balans valının və zamanlama zəncirlərinin yeyilməsidir ki, bu da mühərrikin sıradan çıxmasına gətirib çıxara bilər. Təmirin dəyəri 50–100 min qrivna təşkil edir. Zəif yerlərə sürət qutusu, tam ötürücü sistemi və elektronika da daxildir. Ən etibarlı variant 3.0 CDI dizel hesab olunur.

“Ford Focus III” (2011–2018) 1.6 mühərrik və Powershift qutusu ilə: Bu model çox vaxt sürət qutusunun qızması, titrəməsi və muftanın tez yeyilməsi ilə əziyyət çəkir. Transmissiyanın resursu nadir hallarda 100–120 min km-dən çox olur, təmir isə 3200–6165 manat tələb edir. Daha yaxşı seçim 2.0 mühərrikli və klassik avtomatik sürət qutulu versiyadır.

“Volkswagen Touareg I” (2006-cı ilə qədər): Xarici görünüşü cazibədar olsa da, 3.0 TDI dizel mühərrikində etibarsız zamanlama zənciri var, onun təmiri üçün mühərrikin çıxarılması tələb olunur. Pnevmatik asqı çox vaxt 80 min km-ə qədər sıradan çıxır, həmçinin reduktorlar, razdatka və muftalar tez xarab olur. Təmir xərcləri avtomobilin dəyərinə çata bilər.

Bu avtomobillərin ucuz qiyməti onların gələcəkdə tələb edə biləcəyi yüksək təmir xərclərini əks etdirir. Satıcılar çox vaxt tez yeyilən aqreqatların bərpasına pul xərcləməkdənsə, maşını daha ucuz qiymətə satmağı üstün tuturlar.

1 2 3 4 5 İDMAN XƏBƏRLƏRİ
# 422

Oxşar yazılar